Senaste nytt

Semilive: Stockholm - Singapore

danielhog

Medlem
Denna tråd har ju bara 8 sidor (därför man aldrig ska navigera efter sidnummer i en tråd).

Nja, för mig i telefonen är det 33 just nu, jag har inte ändrat några inställningar utan har standard.

Det kan man nog tyvärr glömma om man inte cashar den eller driver en stor blogg eller har tur som media.

Nja igen, har sett minst två stycken här på forumet rapportera om att de fått awards till den flighten :)
 

Brandten

Medlem
Tack för en mycket trevlig reseberättelse även om det blev lite oordning i kapitlen ibland.
Vid närmare eftertanke är det kanske smällar man får ta om det ska vara semi-live.

Alternativet är:
Live, med GoPro monterad på bröstet men 24h TV show ala big brother låter så där.
eller
Skriva allt när jag kommer hem.

Det kan man nog tyvärr glömma om man inte cashar den eller driver en stor blogg eller har tur som media.
Hittade inte ens köpbiljett på div sökmotorer. Ska kolla SQ direkt från en dator sen.

För visst är det fortfarande 11 oktober som gäller?
 

danielhog

Medlem
Ni har alla helt rätt, morgontrött får en att missa enstaka ord.. :)

Brandten, jag tycker du fick ihop en riktigt bra mix av live och semi-live, storyn i de korta inläggen och i de längre följde båda en röd tråd, tyckte inte alls det var rörigt utan snarare tvärtom, tyckte det var lätt att hänga med.
 
Toppen