Holiday Inn London Kensington High Street. Rum 7074.
Lounge Lizard Medlem 18 Augusti 2018 #3 033 Fly1903 skrev: Visa bifogad bild 78783 Millennium Hilton Bangkok Klicka för att utvidga... Utsikten från takbaren är mäktig, bra hotell!
Fly1903 skrev: Visa bifogad bild 78783 Millennium Hilton Bangkok Klicka för att utvidga... Utsikten från takbaren är mäktig, bra hotell!
N Non-stop Medlem 18 Augusti 2018 #3 034 Sofitel Warsaw Victoria, 7:e våningen Attachments E6ACCFA9-5BBF-4CA7-9396-5EA52D5DEA56.jpeg 139,6 KB · Visningar: 367
Tonton Medlem 18 Augusti 2018 #3 036 fcx skrev: Hilton London Bankside. Inte roligaste utsikten idag... Visa bifogad bild 78836 Klicka för att utvidga... Hade i princip samma utsikt i veckan jag också, fast från andra sidan. Alltid tråkigt när man hamnar mot innergården! Fick du någon rolig uppgradering?
fcx skrev: Hilton London Bankside. Inte roligaste utsikten idag... Visa bifogad bild 78836 Klicka för att utvidga... Hade i princip samma utsikt i veckan jag också, fast från andra sidan. Alltid tråkigt när man hamnar mot innergården! Fick du någon rolig uppgradering?
fcx Medlem 18 Augusti 2018 #3 037 Tonton skrev: Hade i princip samma utsikt i veckan jag också, fast från andra sidan. Alltid tråkigt när man hamnar mot innergården! Fick du någon rolig uppgradering? Klicka för att utvidga... Standard till deluxe. Vet inte vad skillnaden är.
Tonton skrev: Hade i princip samma utsikt i veckan jag också, fast från andra sidan. Alltid tråkigt när man hamnar mot innergården! Fick du någon rolig uppgradering? Klicka för att utvidga... Standard till deluxe. Vet inte vad skillnaden är.
P Pellebobba Medlem 19 Augusti 2018 #3 038 Conrad Singapore Utsikt från rummet på 30 våning respektive lounge vån 31. Verkar vara fritt flöde på champagne hela dagen, Laurent Perrier, har ännu inte blivit nekad.
Conrad Singapore Utsikt från rummet på 30 våning respektive lounge vån 31. Verkar vara fritt flöde på champagne hela dagen, Laurent Perrier, har ännu inte blivit nekad.
P Pellebobba Medlem 20 Augusti 2018 #3 039 Byte av hotell, Marina Bay Sands, utsikt från rummet vån 30 plus min rygg och min utsikt från 57:e