Storbritannien tar olika skatter för flygresor.Förresten, är väl smart att undvika LHR pga något högre skatter? Om det nu finns lika bra alternativ från andra flygplatser i europa menar jag.
Så va mitt mass spam av inlägg till någon nytta? Hänger inte riktigt med vad det blev av det helaBokade denna.
Kristina i Tallinn frågade om jag inte ville flyga LH F till SIN istället då det fanns tillgänglighet.
Berättade att jag gärna ville testa EVA Airways C och Thai "nya" A350 som båda är nya moment för mig.
Dock blev FruBrandten plötsligt sugen på att följa med nu, kanske för att vi firar 19 år tillsammans just den 17/8.
Men det fanns inte 2 platser i SQ F hem på söndag så kikar lite smått nu om det finns något annat F resemål med en snabbt t/r i helgen för 2 pers. Återkommer om det blir nybokning.
Det är "farligt" när ens respektive börjar vilja åka med på galenskapen, blir ju svårare hitta platser dåJapp BR från LHR. Ville inte ha LH tillbaka så Kristina hittade SQ F från SIN istället.
Men som sagt, nu ville evt FruBrandten vara med på ett hörn så då tänkte jag titta lite på hennes första first och boka av/om det jag bokade idag.
Haha ja det var inte lätt. Dit (någonstans) finns men inte hem. Kan ju iof kolla business hem för att få ihop det hela.Det är "farligt" när ens respektive börjar vilja åka med på galenskapen, blir ju svårare hitta platser då
Nä nu har jag lagt så mycket tid och gett så mycket alternativ och sen ska ni ändra er...Japp BR från LHR. Ville inte ha LH tillbaka så Kristina hittade SQ F från SIN istället.
Men som sagt, nu ville evt FruBrandten vara med på ett hörn så då tänkte jag titta lite på hennes första first och boka av/om det jag bokade idag.