Det är rätt vanligt. Gäller att kolla laddningen efter att man släckt med huvudströmbrytaren. :/Råkade ut för en konstig sak, finns en master-knapp som stänger av alla lampor utom de vid sängen. Problemet var bara att den även stängde av flera eluttag vilket jag märkte på morgonen. Att inga eluttag fanns vid sängen blir man ju inte direkt glad av heller.
Jo det fick man ju lära sig...Det är rätt vanligt. Gäller att kolla laddningen efter att man släckt med huvudströmbrytaren. :/
AC som blåser kalluft rakt på sängen.
För att det ska vara så i USA...Händer ofta i USA av någon anledning, i alla fall för mig. Undrar varför..?
Har säkert tagits upp innan men jag tycker det är störande då vissa envisas med att smöra sina mackor och helt stoppa flödet.
Och stoppar tillbaka halva frallan smörpaketet.
Ta ditt smör, gå och sätt dig! Ska det vara så himla svårt. Det är inte ditt köksbord! En vacker dag kan ni läsa i någon tidning om hur en hotellgäst flippat och fått ett sammanbrott efter något som detta... det kan vara jag.
Har säkert tagits upp innan men jag tycker det är störande då vissa envisas med att smöra sina mackor och helt stoppa flödet.