Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

Funderar på att boka FRA - ICN - BKK med en 2-4-1. Dock ett potentiellt problem. Sista benet mellan ICN och BKK flygs med Thai (TG635), den verkar innehålla en mellanlanding på 1 timma i TPE, vet någon om detta räknas som ytterliggare ett leg eller är OK enligt Tallin?
Så länge du inte stannar i Taipei eller byter i Taipei, ska det räknas som en flight.

Funderar på att boka FRA - ICN - BKK med en 2-4-1. Dock ett potentiellt problem. Sista benet mellan ICN och BKK flygs med Thai (TG635), den verkar innehålla en mellanlanding på 1 timma i TPE, vet någon om detta räknas som ytterliggare ett leg eller är OK enligt Tallin?
Det är ok. Flög den senast 28/6, dock sjukt störigt efter lång layover på ICN med kassa lounger att dela upp en 5h flygning på 2:15 plus 3h typ. Där man ska av plan, genom security, vänta i gate och på igen.

Avhandlade detta i reserapporten ”semi-live i first till bkk via Seoul”.

Stop-over är inte tillåtet någon gång med Amex 2-4-1, alldeles oavsett om det är utresan, hemresan, enkelresan eller annan resa.

Tiden mellan två flygningar får maximalt vara 23 timmar och 59 minuter, för alla delmål förutom själva destinationen.

Bokade idag 2-4-1 med stopover på hemresan i Europa. Stoppet är 30h 0min.

Vad tror ni Tallinn säger om den här rutten? Vill alltså boka den med 2-4-1 tror ni det är möjligt?

Utresa
GOT-FRA-ADD-KUL

Open Jaw

Hemresa
SIN-PEK-IST-TLL-GOT

Är det stenhårt på max 8 segment och kan jag i så fall avsluta resan i Tallinn och köpa biljett hem därifrån? Och framför allt är det en rimlig routing? Inga stopp är längre än 24h.

Vad tror ni Tallinn säger om den här rutten? Vill alltså boka den med 2-4-1 tror ni det är möjligt?

Utresa
GOT-FRA-ADD-KUL

Open Jaw

Hemresa
SIN-PEK-IST-TLL-GOT

Är det stenhårt på max 8 segment och kan jag i så fall avsluta resan i Tallinn och köpa biljett hem därifrån? Och framför allt är det en rimlig routing? Inga stopp är längre än 24h.

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Jag tror det funkar,
Det är väl dessutom bara 7 segment?

Toppen