Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

SQ F kan väl finnas i SAS API för awardsökningar trots att det inte visas upp grafiskt på den nuvarande söksidan

SQ F CPH-SIN alt SIN-CPH med eurobonus finns ju inte tillgängligt i något publikt system så hur ska programmet kunna hitta dom platserna.
Tror inte SAS/EB ät villiga att släppa in andra i deras centrala system.

Jag var tvungen att gå tillbaka i gamla konversationer och mail för att se vad jag fått detta ifrån. Den 29 maj såg i alla fall jag SQ F mellan CPH-SIN-CPH på lifemiles.com. Som ett resultat av detta bokade jag fast två platser i slutet av mars 2019. Så helt stängt verkar det inte vara i alla system.

Edit: Fel datum. (ändrat nu)

Jag var tvungen att gå tillbaka i gamla konversationer och mail för att se vad jag fått detta ifrån. Den 29 maj såg i alla fall jag SQ F mellan CPH-SIN-CPH på lifemiles.com. Som ett resultat av detta bokade jag fast två platser den 10-18 maj 2019. Så helt stängt verkar det inte vara i alla system. Desstuom väldigt långt in i framtiden...

Det går även att söka SQ awards på KrisFlyer (som jag har undersökt lite) och copaair (men den visar inga CPH-SIN awards).

Hade varit intressant att jämföra typ expertflyer, matrix, lifemiles och krisflyer mot verklig tillgänglighet för EB.

Absolut! Jag har själv tänkt på det och har till och med hittat en potentiell tillverkare. Behöver bara fixa en snygg design :)

Pratar vi alltså om Awardfares Pandion taggar? Det hade varit något det :D

Toppen