Senaste nytt

Renovering av SAS lounge på Kastrup 2018

... Förstår inte varför man envisas om könssegregerade toaletter när det ändå är enskilda toaletter med fri insyn till tvättställsdelen.
Kanske en "marknadsföringsgrej". Många uppfattar "mans-toaletter" som smutsigare. Tror att Finnair lanserade att en av toaletterna i business-kabinen var reserverad för kvinnor just av den anledningen.

Fast det är inte så konstigt om en toalett som bara får användas av en bråkdel av besökarna är renare. Och har man redan brist på toaletter är det ju ingen höjdare att dela upp resurserna på sub-grupper eftersom det garanterat bara leder till ännu mer köer.

.....
- ingen sittplats
- generellt stökigt
- tråkigt mat/dryckesutbud
- konstant toalettkö (iaf på guld delen)....
Haha. Jeg må være ualmindelig heldig - har aldrig haft nogen af disse problemer i denne lounge. Har aldrig haft problemer med adgang til de to soveværelser, og har altid kunnet få mig en lur. Dog: jeg erkender at mad og drikke er beskedent i udvalg og slet ikke matcher loungens intention, fornemhed, og design,

Haha. Jeg må være ualmindelig heldig - har aldrig haft nogen af disse problemer i denne lounge. Har aldrig haft problemer med adgang til de to soveværelser, og har altid kunnet få mig en lur. Dog: jeg erkender at mad og drikke er beskedent i udvalg og slet ikke matcher loungens intention, fornemhed, og design,
Reser jag själv är det klart lättare, men med en kollega eller frun så blir det genast svårare med platser.

Sen är det lite störigt med viktigpetter 2, som ska överrösta viktigpetter 1 i mobilen om hur stora affärer de gör eller viktiga möten de ska på...

Toppen