Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Testade såväl laxsalladen som oxkinden denna veckan och båda får tummen upp. Salladen var väldigt fräsch och måste jag välja föredrar jag ett 'lätt' men ändå mättande alternativ inför en flygning.

Mycket trevligt bemötande av servisen och väntetid under 10 minuter vid båda tillfällena, trots fullsatt.

Jag blir inte riktigt klok på öppettiderna, på menyn står att varmrätterna serveras mellan 10.00 och en timme innan sista avgången. Men när jag var där en lördag stängde dom redan klockan 19.00.

Jag blir inte riktigt klok på öppettiderna, på menyn står att varmrätterna serveras mellan 10.00 och en timme innan sista avgången. Men när jag var där en lördag stängde dom redan klockan 19.00.
De stänger inte 1h innan sista flighten, tror inte de har öppet längre än 22 någon dag, onekligen kortare på lördagar då det troligtvis är ännu färre avgånar på kvällen.

När jag var där i söndags morse var vi 3 personer i loungen och 0 personer i restaurangen när jag gick vid 09:30.

IMG_1033.JPG

Det blev ett besök idag då jag till slut fick kortet igår (har skrivit om det i en annan tråd). Så nöjd.

Toppen