Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Kul med nyheter.
Finna det fortf förrätt eller hur ser menyn ut nu? Ska dit imorgon nämligen för första ggn på länge :)
81e2bb67a1a5c7e529b9aac42e77a542.jpg

Salladen var stor men gick att äta två sådana åtminstone. Jag körde dock några extra varv bland kakorna

Jag hade velat ha en till rätt att dela med mitt sällskap men drog mig för att fråga - åt några extra chokladbollar istället ;)

Det var inget problem att beställa in flera rätter? Jag tänker om man får en väldigt lång connection nan det ju vara skönt att kunna äta två gånger.

Vet inte vart jag hörde det dessvärre, kan ha varit när jag var på plats från någon servitör till någon gäst, men ligger det inte en utökning av ytan i loungen i pipelinen? Eller är det något jag drömt/fått om bakfoten? Skulle sannerligen behövas. I början när lougnen kom så var den i princip tom oavsett när man kom på dagen. Idag typ full hela tiden.

Jag hade velat ha en till rätt att dela med mitt sällskap men drog mig för att fråga - åt några extra chokladbollar istället ;)

Det var inget problem att beställa in flera rätter? Jag tänker om man får en väldigt lång connection nan det ju vara skönt att kunna äta två gånger.
Självklart kan du beställa in fler rätter. Det är ingen begränsning i hur mycket du får äta när du är där. Jag har frågat AMEX samt personalen på plats. Inga problem alls.

Vet inte vart jag hörde det dessvärre, kan ha varit när jag var på plats från någon servitör till någon gäst, men ligger det inte en utökning av ytan i loungen i pipelinen? Eller är det något jag drömt/fått om bakfoten? Skulle sannerligen behövas. I början när lougnen kom så var den i princip tom oavsett när man kom på dagen. Idag typ full hela tiden.

Jag vet inget om utökning av ytan men vårt sällskap på 4 fick äta i restaurangen tillsammans med flera andra AMEX gäster. Detta pga platsbrist.

Toppen