Mattias Holmén
Medlem
Kul med nyheter.
Finna det fortf förrätt eller hur ser menyn ut nu? Ska dit imorgon nämligen för första ggn på länge![]()

Kul med nyheter.
Finna det fortf förrätt eller hur ser menyn ut nu? Ska dit imorgon nämligen för första ggn på länge![]()
Lax till förrätt och tortellini till huvudrätt?Kul med nyheter.
Det var rejäla portioner så man ska vara riktigt hungrig om det inte ska bli för mycketLax till förrätt och tortellini till huvudrätt?
Salladen var stor men gick att äta två sådana åtminstone. Jag körde dock några extra varv bland kakornaDet var rejäla portioner så man ska vara riktigt hungrig om det inte ska bli för mycket![]()
Det var rejäla portioner så man ska vara riktigt hungrig om det inte ska bli för mycket![]()
Salladen var stor men gick att äta två sådana åtminstone. Jag körde dock några extra varv bland kakorna
Ja då tycker jag du ska ta något annat, tex oxkinden, är imponerad hur bra den var.Gillar inte kall fisk, och jag tror den är kall på salladen?![]()
Självklart kan du beställa in fler rätter. Det är ingen begränsning i hur mycket du får äta när du är där. Jag har frågat AMEX samt personalen på plats. Inga problem alls.Jag hade velat ha en till rätt att dela med mitt sällskap men drog mig för att fråga - åt några extra chokladbollar istället
Det var inget problem att beställa in flera rätter? Jag tänker om man får en väldigt lång connection nan det ju vara skönt att kunna äta två gånger.
Vet inte vart jag hörde det dessvärre, kan ha varit när jag var på plats från någon servitör till någon gäst, men ligger det inte en utökning av ytan i loungen i pipelinen? Eller är det något jag drömt/fått om bakfoten? Skulle sannerligen behövas. I början när lougnen kom så var den i princip tom oavsett när man kom på dagen. Idag typ full hela tiden.