Har mailat o påpekat detta, får samma fel.Canadien skrev:Japp. Tror ni det räcker med den inbyggda krashrapporteringen i appen eller ska man maila någon?Klicka för att utvidga...
Återkommer med/vid svar!
(Har en S8)
Har mailat o påpekat detta, får samma fel.Canadien skrev:Japp. Tror ni det räcker med den inbyggda krashrapporteringen i appen eller ska man maila någon?Klicka för att utvidga...
Som jag beskrivit tidigare i tråden så säljer LH dessa taggar. Skulle tippa på att det bara är Swiss som tagit bort stödet ur sin app. Testa med LHs app istället.Fuxman skrev:Försökte få min bagagetag via Swiss-appen, men där hade dom tagit bort möjligheten.Vet inte om det ser annorlunda ut i Lufthansa-appenKlicka för att utvidga...
Ja det där ser ut som en bugg i taggappen, du kan ju scanna barcoden med nån scan-app i din telefon och se vad som står i den?Fuxman skrev:Noterar nu att jag faktiskt ska till LAS via LAX...Får nog dubbelkolla vid incheckningen imorgonKlicka för att utvidga...
Valley skrev:Kanske Googlat lite dåligt.Nyfiken på vad det är för typ av Tag. Väntat länge på att någon skall få fram en lösning inom området som är användbar world wide.Aktiv eller passiv ? Och klarar den alla flygplatser ?Eller är mina tankar för långt fram för flygbolagen och den elektroniska tagen inte idag är tänkt användas i ett totalt flöde ?Klicka för att utvidga...
Finns ju länkar i tråden både till tillverkaren och till den som LH säljer i sin shop. Det är samma pryl.Valley skrev:Kanske Googlat lite dåligt.Nyfiken på vad det är för typ av Tag. Väntat länge på att någon skall få fram en lösning inom området som är användbar world wide.Aktiv eller passiv ? Och klarar den alla flygplatser ?Klicka för att utvidga...
https://labs.sas/SAS is not the only carrier to develop such a solution. Other carriers and vendors have similar products, but they’re mainly based on e-ink technology, and the cost of manufacturing the devices is high. We’re currently investing in new technology to develop a screen based on electrochromic. Succeeding in this will allow us to produce a printed display at a very low cost, allowing widespread distribution and adoption.Klicka för att utvidga...
jankar76 skrev:Fick detta på mail idag, 2 minuter efter jag lämnat väskan. Så verkar testas nu av SAS.Klicka för att utvidga...
Men fick du verkligen en e-tag på väskan? Skärmdumpen ser ut som en digital kopia av papperskvittot.. Ett sådant fick jag av Turi redan i början av sommaren när jag checkade in kabinväskan...jankar76 skrev:Fick detta på mail idag, 2 minuter efter jag lämnat väskan. Så verkar testas nu av SAS.Verkar som den sattes med Priority etiketten när jag checkade in baggaget. Har ingen "smart" väska.Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Men fick du verkligen en e-tag på väskan? Skärmdumpen ser ut som en digital kopia av papperskvittot.. Ett sådant fick jag av Turi redan i början av sommaren när jag checkade in kabinväskan...Klicka för att utvidga...
Jane Insane skrev:Ja, det jag fick var definitivt bara ett elektroniskt kvitto, själva bagagetaggen var traditionell, inte någon etag. Men att ha alla kvitton i mobilen istället för små lappar som alltid försvinner är allt jag egentligen önskar mig här i världenKlicka för att utvidga...