Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Nu rasslade det till rejält i maillådan.

40 mail på 1.5h med totalt 28331 poäng.
Vet som vanligt inte vilka köp det avser och därmed har jag ingen möjlighet att kolla om det är korrekt men det är väl bara att tacka och ta emot.

Edit: Där kom det 7 mail till med 20744 poäng.
Hur kan du inte se vilka köp det avser? Det står ju i Eurobonusshopen vilka poäng som blivit överförda och från vilken butik?

Skärmklipp.PNG

Jag beställde en matkasse från City Gross och egentligen ska man ju inte kunna få poäng därifrån flera gånger. Men jag fick ett mail häromdagen som sa att mina poäng blivit överförda och på webshop-portalen ser jag detta. Men det har nu efter flera dagar ännu inte kommit in några poäng på mitt konto. Är det någon som lyckats få poäng från City Gross flera gånger, eller det är bara att ge upp? Hellre att City Gross sänker poängintjäningen och ger poäng flera gånger tycker jag.
Skärmklipp.PNG

Jag beställde en matkasse från City Gross och egentligen ska man ju inte kunna få poäng därifrån flera gånger. Men jag fick ett mail häromdagen som sa att mina poäng blivit överförda och på webshop-portalen ser jag detta. Men det har nu efter flera dagar ännu inte kommit in några poäng på mitt konto. Är det någon som lyckats få poäng från City Gross flera gånger, eller det är bara att ge upp? Hellre att City Gross sänker poängintjäningen och ger poäng flera gånger tycker jag.
Visa bifogad bild 77227
Nu trillade poängen in :). Några dagar efter ett påminnelsemail till plusdeal.

Någon som vet om man kan klicka sig in i Apple-store via SAS Shoppen och sedan betala med sitt Amex och få poäng för båda?

Perfekt ska beställa 50st iPad´s nu. :)
Observera No points are given on 9.7-inch iPad, Apple Watch Edition, reserve and collect purchases or pre-orders, One-to-one membership, Bose products iTunes gift cards Apple gift cards purchases and gift wrap. You can only get points on up to 2 iPhones and 5 MacBooks per order within a 30-day period.

Toppen