Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Undra vad som hände nu, fick en jäkla massa mail och samtliga transaktioner som låg under "på väg" fördes över. Tidigare har jag ofta fått maila när det gått mer än 8 veckor och då har de fört över de som var äldre än 8 veckor men nu har jag inte mailat och allt trillade in. Trevligt tillskott då det sammanträffade med ytterligare en 2-4-1 voucher ;)
Fick också en massa mail här om dagen.

2 sidor i SAS Appen rasslade till plötsligt. Tyvärr vet jag ju inte vilket inköp det avser så får ändå maila tillbaka på alla och kolla så inget missats.
162c70fbb7558a0894a0185c0ebc8078.jpg

Nu rasslade det till rejält i maillådan.

40 mail på 1.5h med totalt 28331 poäng.
Vet som vanligt inte vilka köp det avser och därmed har jag ingen möjlighet att kolla om det är korrekt men det är väl bara att tacka och ta emot.

Edit: Där kom det 7 mail till med 20744 poäng.

Last edited:
För er som får in massor av poäng. Har ni mailat plusdeal för att något ska hända?
Jag har inte gjort någonting. Den ena butiken (Misco) sa dessutom upp samarbetet med SAS Shopping för länge sedan, gick i konkurs 2017 och ändå fick jag poängen nu (små summor men ändå).

Jag skickade ett mail i dag och fick sedan poäng i brevlådan efter några timmar. Om det var en tillfällighet eller inte låter jag vara osagt.

• Gilla
Reactions: Gus
Ganska omgående efter att jag märkt att poängen ej reggats har jag efter-reggat dem med inskickad jpg på kvitto etc... får sällan svar men plötsligt ploppar poängen upp efter x antal veckor och då stryker jag dem i min excel-lista.
+1 på den.

Har nog missat massor av poäng under gångna år de jag faktiskt trodde SAS hade koll och detta funkade. Nu är Excelfilen viktigare att back-upa änfamiljefotona! ;)

Hur lång tid brukar det ta för er att få poängen? Vet att det står att det kan ta upp till 8 veckor när man handlar, men har två köp sedan början av april som inte trillat in några poäng för. Kollar jag på mitt konto står dom dock under "poäng påväg till dig".

Försökt efterregistrera men då får jag tillbaka error på formuläret i både chrome och explorer....

Hur lång tid brukar det ta för er att få poängen? Vet att det står att det kan ta upp till 8 veckor när man handlar, men har två köp sedan början av april som inte trillat in några poäng för. Kollar jag på mitt konto står dom dock under "poäng påväg till dig".

Försökt efterregistrera men då får jag tillbaka error på formuläret i både chrome och explorer....
Mailade dem för några veckor sedan då jag haft sådana som stått under på väg i 10-11v. Då gjorde de en körning o körde över alla jag hade oavsett datum. Finns de i på väg så är de ju registrerade i alla fall. Men skicka till dem o be dem lägga över dem då de gått mer än 8v. Kan dock ta några veckor innan de får tummarna ur.

Toppen