Senaste nytt

SAS Webshopping

Hur lång tid brukar det ta för er att få poängen? Vet att det står att det kan ta upp till 8 veckor när man handlar, men har två köp sedan början av april som inte trillat in några poäng för. Kollar jag på mitt konto står dom dock under "poäng påväg till dig".

Försökt efterregistrera men då får jag tillbaka error på formuläret i både chrome och explorer....

Efter att dom har blivit reggade och syns under ”poäng på väg” så skall köpen verifieras med köpstället. Vissa tar därför längre tid än andra. Om man har något som ligger väldigt länge så kan det tex bero på att köpstälelt ej har gödkänt ditt ”köp” som berättigat för poäng. Tex om vilkoren inte uppfyllts. Tyvärr finns det inget sätt att veta detta eftersom dom inte försvinner förens någon aktivt tar bort dom, vilket inte händer ofta.

Jag mailade en andra gång då jag inte fick någon återkoppling på mitt e-post i mitten av maj (trevligt men samtidigt irreterande mail), om mina poäng på webbhallen bestående av 7 olika köp. Fick återkoppling i torsdags och samtliga poäng trillade in utan kvitton.

Jag mailade en andra gång då jag inte fick någon återkoppling på mitt e-post i mitten av maj (trevligt men samtidigt irreterande mail), om mina poäng på webbhallen bestående av 7 olika köp. Fick återkoppling i torsdags och samtliga poäng trillade in utan kvitton.
Använder du formuläret? Vilken adress mailar du till annars?
Jag har bara fått felmeddelanden via formuläret.

Hur fort hamnar de under "poäng på väg"? Har gjort ett par inköp för en-två veckor sedan men det står fortfarande 0 på väg.

Fick två mail i helgen om att poäng från DI och DN skulle överföras. Dock inte dykt upp på mitt konto än. Har dom något generalstrul tro med överföringen till EB eller är det bara jag? :)
Handlade också på kampanjen från Konans Apotek. Tyvärr verkar dom inte registreras automatiskt (precis som Apotek Hjärtat) så man får väl roa sig med retroreg och diverse turer om "vi kan inte tyda ditt kvitto" trots att dom får en pdf...
Har Kronan funkat automatiskt för er andra?

Fick två mail i helgen om att poäng från DI och DN skulle överföras. Dock inte dykt upp på mitt konto än. Har dom något generalstrul tro med överföringen till EB eller är det bara jag? :)
Handlade också på kampanjen från Konans Apotek. Tyvärr verkar dom inte registreras automatiskt (precis som Apotek Hjärtat) så man får väl roa sig med retroreg och diverse turer om "vi kan inte tyda ditt kvitto" trots att dom får en pdf...
Har Kronan funkat automatiskt för er andra?

Likadant för mig vad gäller DI och DN, fick mail i helgen men poängen har inte kommit in ännu. Förhoppningsvis kommer dom under veckan.

Angående Kronans Apotek så fick jag poäng under "På väg till dig" redan efter ett par timmar där.

Likadant för mig vad gäller DI och DN, fick mail i helgen men poängen har inte kommit in ännu. Förhoppningsvis kommer dom under veckan.

Angående Kronans Apotek så fick jag poäng under "På väg till dig" redan efter ett par timmar där.

Får sikta på veckan för DI och DN då :)

Men vafan!.. *grr* (Kronan).. Vilken browser använde du? Körde Edge här, brukar funka men icke med Kronan.. Aldrig med Hjärtat heller :/
Nån som fått Hjärtat att konsekvent fungera eller är det random (som för mig)?

Toppen