Senaste nytt

Upp till 40 % rea på bonusresor, boka senast 2 juli 2018

Testade lite nyss. räknade om priset till rätt poäng och 12 SEK dyrare antar jag men när jag försökte genomföra det kunde de inte bekräfta priset... Misstänker att den räknade ut priset till 42 000poäng och 12 SEK istället för 42000p/1158SEK som det borde vara och då sparkade bakut.

Hittade du en lösning på detta? Har en bokning till Svalbard jag gärna skulle boka om för att få rabatten men stöter på samma problem.

Hittade du en lösning på detta? Har en bokning till Svalbard jag gärna skulle boka om för att få rabatten men stöter på samma problem.

Ingen lösning på egen hand tyvärr. Men ringde vanliga kundservice som fixade det lätt. Gjorde dock en liten ändring på hemresan för syns skull, hade bara 35min på ARN så ändrade till nästa flight för lite mer bensträckartid. Nämnde att jag ju sett att det var kampanj nu och förstås vill ha tillbaka mellanskillnaden i poäng och det va inga konstigheter. Vet dock inte hur det går att bara få tillbaka poäng utan någon förändring. Så har du en anslutning som du kan tänka dig att flytta något är det ju bra.

Ingen lösning på egen hand tyvärr. Men ringde vanliga kundservice som fixade det lätt. Gjorde dock en liten ändring på hemresan för syns skull, hade bara 35min på ARN så ändrade till nästa flight för lite mer bensträckartid. Nämnde att jag ju sett att det var kampanj nu och förstås vill ha tillbaka mellanskillnaden i poäng och det va inga konstigheter. Vet dock inte hur det går att bara få tillbaka poäng utan någon förändring. Så har du en anslutning som du kan tänka dig att flytta något är det ju bra.
Slapp du ombokningsavgiften?

Det tror jag ja. Har inte dragits något på kortet och de 12 kronorna som det SKULLE bli dyrare enligt hemsidan efterskänkte damen i luren generöst med orden "är det bara några kronor så brukar vi hoppa över det".

Jag frågade specifikt för att jag inte ville ha några problem med bokningen.

Jag bokade om min resa två gånger. Flyge till en annan anslutning för att få rabatten, sen bokade jag om igen till ursprungliga anslutningen. Jag slapp ombokningsavgiften för båda och jag kunde inte få rabatten utan att boka om enligt handläggaren.

• Gilla
Reactions: Gus
Har någon försökt att boka "origin open jaw" (x-y, y-z) via kundtjänst. Får man rabatten?

Det blev två bokningar som passade utmärkt i de scheman som vi har lagt med familjen i år:

ARN-ZRH-ARN med svärföräldrarna. Ny bokning och cancellering av befintlig. Två person med kampanj + FlyPremium 42.000 poäng i Plus. SVG-LHR-SVG till mina förälder. Också 42.000 poäng i Plus.

Toppen