Agö
Medlem
Precis. Därför är strykservice ett måste.På samma tema: strykjärn som inte fungerar eller som lämnar fläckar för att det är så skitigt.
Precis. Därför är strykservice ett måste.På samma tema: strykjärn som inte fungerar eller som lämnar fläckar för att det är så skitigt.
Håller med, i USA är det ju vanligt med heltäckningsmatta som ju gör att man inte vill veta vad som kommer upp. Svalt (nåja) rum eller mindre damm, svårt val.Klimatanläggningar med inställning för att låta mycket, jättemycket, eller orkan. Men ingen av inställningarna påverkar temperaturen i rummet.
Helt enig!
- Nej, jag ska inte betala 200:- för tidig incheckning, det ingår i ert lojalitetsprogram!
- Nej, jag ska inte betala för skjorttvätten för det ingår i ert lojalitetsprogram!
- Ingen uppgradering? Eftersom ni lovar garanterad uppgradering så hjälper det inte att säga att ni är fullbokade!
Suck...
Dags att byta hotellkedja tror jag. Frågan är bara till vilken...
Uppenbart att dessa "stammisar" inte läst @agehall s budord nummer 2, 9 och 10.Tyvärr har jag märkt mer och mer att de som just är superstammisar bokar in sig på ett kabinrum utan fönster för att sen såklart då bli uppgradera. Problemet blir då när de inte går att uppgradera demdå blir de lite sura.
Utan att ha läst dina budord... boka alltid den rumskategori du vill bo i?Uppenbart att dessa "stammisar" inte läst @agehall s budord nummer 2, 9 och 10.
Ingår skjorttvätt? Vart? Jag byter till de!
Finns det någon expertflyer för hotell så man kan kolla beläggning? Tror nog de drar en rövare allt för ofta att det är fullbokat.
Nu vet jag inte vilken hotellkedja det är men den där jag jobbar och har huvudansvaret för receptionen, där uppgraderar vi alltid i möjligaste mån. Däremot så står det väl tydligt i vårt stamgästprogram att uppgradering sker i mån av plats, detta för att de gäster som har bokat ett större rum självklart skall få det. Sen värderar vi självklart våra superstammisar väldigt högt och brukar försöka göra det bästa vi kan för de skall få en annan rumskategori. Tyvärr har jag märkt mer och mer att de som just är superstammisar bokar in sig på ett kabinrum utan fönster för att sen såklart då bli uppgradera. Problemet blir då när de inte går att uppgradera dem
då blir de lite sura.
Ja, jäkligt störigtNär skrivbordet har en glasskiva.
Finns knappt en mus som klarar att fungara på det underlaget.
Nordic Choice har den förmånen om man har Platinum. Då ingår en skjorttvätt per vistelse. Har sett att man sparar mellan 60-180 kr på det, beroende på vilket hotell man bor på.
Om det står "i mån av plats" så har jag full förståelse för att man kanske inte bli uppgraderad, men som i mitt fall (Nordic Choice) då man är garanterad uppgradering, så blir jag irriterad. Man kan tycka att uppgraderingen borde läggas in automatiskt vid bokningstillfället.