X
xmit
Guest
AHO skrev:Hej xmitJag har skickat ett PM. Vänligen svara på PM:et så ordnar vi plats åt dig.Klicka för att utvidga...
Tackar, det låter fint. Du har PM !
AHO skrev:Hej xmitJag har skickat ett PM. Vänligen svara på PM:et så ordnar vi plats åt dig.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:När har alla tänkt dyka upp, hoppas inte man är själv där vid 16-tidenKlicka för att utvidga...
Sakoz skrev:Jag är där vid kl 16, stannar på Royal Viking över natten för att farma lite Club Carlsson poängKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Fet chans. Nu blev det iofs en lite oplannerad tur till Karlstad inatt, men jag lär dyka upp mellan 15-16. Ev även med Fru Agehall.Klicka för att utvidga...
Men gäller 2 nätter 10.000 cc poäng kampanj inte endast i Asia-Pacific område? Eller kanske annan kampanj du skyftar?mry skrev:Jag bor på Radison vid Arlanda så det blir poäng samt bo 2 nätter stanna 1 kampanjen för min del då jag inte tyckte det var värt att använda gold elite förmånen för att boka två hotellnätter fast det var fullbokat för mycket mera pengar i centrala Stockholm...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Så det blir kanske två fruar som mitt resesällskap kan prata med så hon slipper känna sig helt ensam imorgon kvällKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Fru Agehall har nog bestämt sig för att det inte blir något för hennes del tyvärr.Klicka för att utvidga...
AHO:72278 skrev:nullKlicka för att utvidga...