Jag är inte inbjuden, så det blir svårt. Jag förutsätter dock att @Berglund testar och ger en utförlig rapport.
Och vi andra uppskattar att du accepterade volonteringen och faktiskt genomför det!![]()
Kan man sätta fast den på en telefonkatalog och skicka det som bagage, eller kanske en rimowa necessärÅhej och hå, slit och släp. För er skull, mina herrar, för er skull så gör jag nu den stora uppoffringen och reser med incheckat bagage resten av sommaren. Jag blev utvald till att få delta i testet och har nu fått mitt introduktionsmöte inbokat senare i veckan. Kom ihåg att jag gör det här enbart för er skull och på förfrågan!
Vi vill väll ha en rese rapport sen också...Åhej och hå, slit och släp. För er skull, mina herrar, för er skull så gör jag nu den stora uppoffringen och reser med incheckat bagage resten av sommaren. Jag blev utvald till att få delta i testet och har nu fått mitt introduktionsmöte inbokat senare i veckan. Kom ihåg att jag gör det här enbart för er skull och på förfrågan!
Det är väl en RFID-lösning? Det här är väl någon form av e-paper?Det här påminner om Qantas electroniska bagage taggar som vi fick för mer än 10 år sen och de fungerar fortfarande väldigt bra.
Ja det är en RFID platta.Det är väl en RFID-lösning? Det här är väl någon form av e-paper?