Senaste nytt

Dryck på Arlanda

Vilka ställen finns det då på Arlanda som har något som inte är den vanliga lager-blasken?
Förutom Pontus och Carlsbergs Gastro?
Finns det t ex något ställe som har en imperial stout som är drickbar?

Vilka ställen finns det då på Arlanda som har något som inte är den vanliga lager-blasken?
Förutom Pontus och Carlsbergs Gastro?
Finns det t ex något ställe som har en imperial stout som är drickbar?
Det är just detta jag saknar, något som sticker ut lite från vad den stora massan vill ha. Stout lär du kunna hitta men kanske inte imperial

Det är just detta jag saknar, något som sticker ut lite från vad den stora massan vill ha. Stout lär du kunna hitta men kanske inte imperial
Yes, men tänkte om någon av övriga krogarna kanske hade någon liten guldklimp i sortimentet.
Jag har aldrig kollat, men jag antar att inte heller duty freen har någon som helst vettig öl?

Problemet är kanske att hyrorna på Arlanda gör att det helt enkelt bara går att rikta sig mot den stora massan såvida man inte vill idka välgörenhet?

Problemet är kanske att hyrorna på Arlanda gör att det helt enkelt bara går att rikta sig mot den stora massan såvida man inte vill idka välgörenhet?
En imperial stout kan ju oftast utan problem ligga till sig i flera år utan att bli dålig (troligtvis bara bättre). Att då ta in en låda med 12 flaskor borde man ju kunna kränga iväg men normalt påslag på ölen. Finns ju helt klart de som är villiga att betala för bra öl, på samma sätt som många är villiga att betala för bra vin istället för husets (som absolut inte behöver vara dåligt).

Toppen