Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

De läggs till den perioden som gällde 123 dagar före ditt köp. Om det gör att man skulle ha uppnått guld då så får man guld från och med den perioden.

Kanon! Och sen i 365 dagar framåt. Så om hon väntar en månad eller två så förlänger hon det med några månader?
Tack för hjälpen!

Kanon! Och sen i 365 dagar framåt. Så om hon väntar en månad eller två så förlänger hon det med några månader?
Tack för hjälpen!
Nej, man får guld i sin EB-period, som kan vara t ex 1 April - 31Mars och sedan också nästa period. Så hon tjänar inget på att vänta, tvärtom så får hon ju guldet snabbare ju fortare ni köper poängen.

Tack för hjälpen!
Nja. Din brytpunkt är alltid det samma.
Går hennes period ut tex i juni. Och hon köper baspoäng nu så bokförs dom 123 dagar innan köpet. Ditt status år är det samma.
Så har du status år jun 17 -maj 18, så får du guld jun 18 - maj 19 +3 månader grace

Jag behöver ca 7000 poäng för att nå Diamant. Är det någon av er som har möjlighet att hjälpa mig att hitta en resa i Europa innan den 21 juni så jag får ihop poängen för ca 4000kr? Jag kontaktade SAS och de kunde inte hjälpa mig.

Jag behöver ca 7000 poäng för att nå Diamant. Är det någon av er som har möjlighet att hjälpa mig att hitta en resa i Europa innan den 21 juni så jag får ihop poängen för ca 4000kr? Jag kontaktade SAS och de kunde inte hjälpa mig.
Om du utgår från GOT så kan du t ex. åka Fredag 15/6 GOT-ARN-OSL-HAM-CPH-ARN-GOT i SAS Plus för 4154:- och denna resa ger dig 7498p.

Tyvärr kunde jag inte boka denna resa hos SAS för 4154kr. Om någon av er har ytterligare ett förslag så skicka mig gärna ett PM.

Toppen