Senaste nytt

Är Amex Platinum rätt val för mig?

palmen

Moderator
upload_2018-5-25_10-56-15.png


Nu vässar vi erbjudandet ytterligare! Vår uppskattade American Express lounge på Arlanda lyssnar på gästen - därför byter vi numera meny var fjärde vecka och från och med måndag kan du få två helt nya rätter, bland annat en jättegod räksallad med cocktailsås! SOM INTE DET ÄR NOG - från den 4/6 får du som Platinum (+1gäst) och Centurion (+2gäst) Fast Track på Arlanda Terminal 5! Varför stå i kö när du kan besöka vår lounge?
 

Myllys35

Medlem
Som EBD+ får ju övriga i samma bokning fast Track automatiskt. Undrar om denna perk går att använda för ytterligare en person på en annan bokning då. Isf är det en trevlig utökning :)
 

BAS

Medlem
Amex Platinum ger från 4/6 fast-track för kortinnehavaren +1 på ARN T5, enligt inlägg från Pontus (Amex-loungen) på Instagram. Bra förmån!
Ännu en förmån för framförallt oss som inte reser tillräckligt för att tjäna ihop status.
 
Last edited:

squeezen

Medlem
men Amex måste väl ha massa kunder i sydsverige som reser från Kastrup? samt även ett helt gäng danskar (fast detta är ju klart anordnat av Amex Sverige).
jaja, är väl mest avundsjuk då jag har 4h i tåg till stockholm om jag vill flyga från the royal capital med Kastup är betydligt närmare så jag uteslutande flyger därifrån.
Det kanske är väldigt liten marknad för Amex i Danmark.,
 

Bankiren

Medlem
men Amex måste väl ha massa kunder i sydsverige som reser från Kastrup? samt även ett helt gäng danskar (fast detta är ju klart anordnat av Amex Sverige).
jaja, är väl mest avundsjuk då jag har 4h i tåg till stockholm om jag vill flyga från the royal capital med Kastup är betydligt närmare så jag uteslutande flyger därifrån.
Det kanske är väldigt liten marknad för Amex i Danmark.,

Det finns inte AmEx för privatkunder i Danmark.
 
Toppen