Nybliven medlem och relativt ny amexkund som lockades till kortet med detta erbjudande.
Fick förra året en voucher som alltså går ut i dec 2018, och fick förra månaden en till voucher och började därför planera för resa , MEN det finns ju för tusan inga flygbiljetter!!!
Vi vill ju åka över höst eller sportlov till florida men det är ju tvärkört, finns inte en enda flygbiljett så här 6-10 mån innan planerad resa i okt/ nov eller feb till Miami. Jag ringde kundtjänst och det bästa de kunde hitta var till chigago men med flyg därifrån och extra hotellnatt kan jag lika väl köpa biljetter till miami istället.
Tittade därför på att åka någonannanstans för denna vocher i år , men det finns ju inga biljetter alls till platser man vill åka till under hela året. Pratade med några andra som har kortet och de sa alla att så här illa är det , och därför överväger de alla att sluta med kortet, och jag känner likadant.
Vad är det för poäng att locka med flygbiljetter när det enda man kan få är bottenskrapet?
Att flyga med star alliance bolagen var ju i stort lika dyrt som att köpa biljetterna själva .
Så hur gör ni andra som är nöjda?, hur får man tag i biljetterna på de attraktiva resmålen och tiderna, när släpps de och vad tusan ska man göra om det inte finns biljetter.?
Att bara flyga till en plats man inte vill till och betala boende där ser jag lixom ingen poäng med .