Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Brukar komma måndagen en vecka efter återlämning.
Min erfarenhet är nog mer att det oftast krävs lite påminnelser via email och telefon innan man får poängen. Alltså mer som Homer och andra beskriver. Men det har nästan blivit en kär vana vid det här laget att skicka och ringa små halvirriterat frågande meddelanden om varför de utlovade poängen för bokning med nummer si och så inte inkommit. Jag har just gjort det för den senaste bokningen den 20/4 och räknar med att få poängen efter kanske några fler email. Det löser sig nästan alltid och skam den som ger sig. :)
 
Min erfarenhet är nog mer att det oftast krävs lite påminnelser via email och telefon innan man får poängen. Alltså mer som Homer och andra beskriver. Men det har nästan blivit en kär vana vid det här laget att skicka och ringa små halvirriterat frågande meddelanden om varför de utlovade poängen för bokning med nummer si och så inte inkommit. Jag har just gjort det för den senaste bokningen den 20/4 och räknar med att få poängen efter kanske några fler email. Det löser sig nästan alltid och skam den som ger sig. :)
Jag hade bara problem efter första hyran i januari som var på fel belopp efter det har allt kommit in fredag eller måndag en vecka efter. Nu verkar det ju som att alla fått vänta så det är nog något generellt och inte enskilt just nu.
 
Min erfarenhet är nog mer att det oftast krävs lite påminnelser via email och telefon innan man får poängen. Alltså mer som Homer och andra beskriver. Men det har nästan blivit en kär vana vid det här laget att skicka och ringa små halvirriterat frågande meddelanden om varför de utlovade poängen för bokning med nummer si och så inte inkommit. Jag har just gjort det för den senaste bokningen den 20/4 och räknar med att få poängen efter kanske några fler email. Det löser sig nästan alltid och skam den som ger sig. :)

16 hyror sedan Januari samtliga utan problem, vid helgdagar har det tagit 2-3 dagar extra. Förrförra helgen hyrde jag inte så just den ni har problem med kan jag inte svara på men den kommer säkert om någon dag.
 
Jag har min första hyra i denna kampanj imorgon (fredag eftermiddag till måndag morgon).
Jag fick nyss ett telefonsamtal från det Aviskontor jag ska hyra från där de frågade om jag hade tänkt utnyttja bilen eller om jag bara hyrde den för poängens skull. Fick ju erkänna att jag inte hade några planer på att köra bilen, så då sa han att jag inte behövde komma in, utan att de bara skulle maila kontraktet till mig.
Jag hade två eller tre hyror i januarikampanjen, men det var på ett annat kontor, så detta är första hyran från detta kontor.


(utelämnar vilket kontor det handlar om för att inte "outa" någon i onödan)
 
Jag har min första hyra i denna kampanj imorgon (fredag eftermiddag till måndag morgon).
Jag fick nyss ett telefonsamtal från det Aviskontor jag ska hyra från där de frågade om jag hade tänkt utnyttja bilen eller om jag bara hyrde den för poängens skull. Fick ju erkänna att jag inte hade några planer på att köra bilen, så då sa han att jag inte behövde komma in, utan att de bara skulle maila kontraktet till mig.
Jag hade två eller tre hyror i januarikampanjen, men det var på ett annat kontor, så detta är första hyran från detta kontor.


(utelämnar vilket kontor det handlar om för att inte "outa" någon i onödan)
Jag har fått ett liknande telefonsamtal för bilhyra som ska börja från imorgon.
 
Hört samma sak från mina föräldrar... De vill dock ha bilen i helgen till skillnad från de flesta andra...
 
Jag har min första hyra i denna kampanj imorgon (fredag eftermiddag till måndag morgon).
Jag fick nyss ett telefonsamtal från det Aviskontor jag ska hyra från där de frågade om jag hade tänkt utnyttja bilen eller om jag bara hyrde den för poängens skull. Fick ju erkänna att jag inte hade några planer på att köra bilen, så då sa han att jag inte behövde komma in, utan att de bara skulle maila kontraktet till mig.
Jag hade två eller tre hyror i januarikampanjen, men det var på ett annat kontor, så detta är första hyran från detta kontor.


(utelämnar vilket kontor det handlar om för att inte "outa" någon i onödan)

Har Avis ”äntligen” insett att dom inte är en hyrbilsfirma utan en återförsäljare av Eurobonus poäng... :D
 
Toppen