Priset borde finnas, frågan är om det finns platser i rätt bokningsklasser.Hmm finns dessa priser tillgängliga över jul/nyår?
Det finns ingen restriktion av Blackout så priset bör vara tillgängligt för avgångar under jul&nyår så länge det finns platser i P klass.Hmm finns dessa priser tillgängliga över jul/nyår?
BLACKOUT DATES
NO BLACKOUT DATES APPLY.
Uppdaterad: 2018-08-20
Köpa senast: 2018-JUN-06
Inte säker i detta fall men jag hittade en bra fare med ITA Matrix med American till USA och lyckades boka genom att ladda ner ett plugin till Google Chrome som heter ITA Matrix Powertools, efter sökning så kunde man klicka sig vidare antingen till flygbolagets hemsida eller någon online bokningssiteDenna verkar fortfarande leva, men jag lyckas enbart prissätta den på ITA Matrix och ingen annanstans? Någon som har tips på hur man lyckas boka den?
![]()
Bangkok: Lufthansa Group Business Class from Sweden & Norway Starting at €1,375 in August, September
Star Alliance carriers Lufthansa, Swiss and Austrian Airlines are charging a decent price for business class tickets from Stockholm or Gothenburg to Bangkok. You can get a round-trip from Sweden to Thailand starting at SEK 16,533 (~€1,495). Our availability calendar highlights all possible...travel-dealz.com
Nu vet jag inte vilka datum du har tittat på men jag kollade lite datum i november och februari och det finns inga platser i bokningsklass P på ARN-FRA/MUC/ZRH-BKK. De flesta dagar måste man upp på C och ibland J.Denna verkar fortfarande leva, men jag lyckas enbart prissätta den på ITA Matrix och ingen annanstans? Någon som har tips på hur man lyckas boka den?
![]()
Bangkok: Lufthansa Group Business Class from Sweden & Norway Starting at €1,375 in August, September
Star Alliance carriers Lufthansa, Swiss and Austrian Airlines are charging a decent price for business class tickets from Stockholm or Gothenburg to Bangkok. You can get a round-trip from Sweden to Thailand starting at SEK 16,533 (~€1,495). Our availability calendar highlights all possible...travel-dealz.com