Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Då var årets milagerun bokad det blir : GOT-ARN-CPH-HAM-CPH-ARN-GOT 28/6 detta bör ge mig 7498 p inklusive min EBG bonus och det kommer putta mig över gränsen så att jag klarar guldet även i år.
Kostnaden blev 3563:-, rätt ok kostnad pris/poäng.

/A

Då var årets milagerun bokad det blir : GOT-ARN-CPH-HAM-CPH-ARN-GOT 28/6 detta bör ge mig 7498 p inklusive min EBG bonus och det kommer putta mig över gränsen så att jag klarar guldet även i år.
Kostnaden blev 3563:-, rätt ok kostnad pris/poäng.

/A

Hur bokar du detta lättast? Känner att en till T/R till HKG blir jobbigt :p
Men få troligen bli en plus i augusti för att dra hem guldet

Kör en mileage run idag till HKG, var ganska snabb med att checka in på ditresan och fick BN5 på boardingpasset. Åker med vändande kärra, men kan dock inte checka in hemresan trotts att den är öppen för check in. Någon som har vart med om samma sak? Står ” check-in not possible for this flight” ringde SAS och de sa att det bör vara för att jag måst påbörja min resa till Hongkong först. Skulle vara skönt att få boardingkortet i mobilen innan avresan :)
Prova att checka in på webben och printa boardingkort. Det brukar fungera även då incheckningspersonalen inte kan checka in.

Hur bokar du detta lättast? Känner att en till T/R till HKG blir jobbigt :p
Men få troligen bli en plus i augusti för att dra hem guldet
Denna bokade jag via SAS hemsida, det är som sagt ganska lätt att hitta resor med två byten vardera väg så länge man inte utgår från ARN, CPH eller OSL.

Fattar dock inte hur du orkar med HKG med vändande plan, åker du Business ?

Denna bokade jag via SAS hemsida, det är som sagt ganska lätt att hitta resor med två byten vardera väg så länge man inte utgår från ARN, CPH eller OSL.

Fattar dock inte hur du orkar med HKG med vändande plan, åker du Business ?

Blev en resa i Plus och en i Ekonomi när jag åkte förra helgen, men blir plus t/r i slutet av sommaren så blir guldet avklarat. :)

Den dag jag reser så lite att jag behöver göra flera T/R till HKG för att behålla guldet så kommer jag släppa det helt. Har väldigt svårt att se att den kostnaden kan motivera det man får för det.

Blev en till i Familjen nyligen därför fick det bli T/R till HKG :)

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen