Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2018)

Status
Stängd för vidare inlägg.

JPlicious

Medlem
Hej!

Har en resa bokad med en voucher från 2017.
Resan är just nu bokad 5 dec - 30 dec.

Om jag flyttar hemresa säg 5 dagar, innebär det då att jag "låser" just returen och har inte möjlighet att ändra den utan en ny voucher? Har jag tolkat det rätt då?
 

MrDollar

Medlem
Du kan ändra din bokning fram tills 31-DEC-2018

Hej!

Har en resa bokad med en voucher från 2017.
Resan är just nu bokad 5 dec - 30 dec.

Om jag flyttar hemresa säg 5 dagar, innebär det då att jag "låser" just returen och har inte möjlighet att ändra den utan en ny voucher? Har jag tolkat det rätt då?
 

seat56f

Medlem
Aha, så det spelar ingen roll om den löper ut i 2019.
Jag kan ändra den oavsett fram till 31 dec i år.

Tack!

Viktigt att komma ihåg att du kan inte ändra i en bonusresa efter att du påbörjat utresan - så i ditt exempel kan du ändra fram till 5:e december oavsett voucherns giltighetstid eller andra omständigheter.
 

bkkosl

Medlem
Jag upptjänade årets första CT 5 mars och fortfarande inte mottagit varken mail eller brev. Pratade med CT-service igår och American Express idag och dom menar bara att jag ska vänta i lugn och ro. Jag har hittat lite fin routing med SQ First som jag gärna vill få bokat men hänger uppenbarligen på denna lilla papperslapp som inte har kommit fram ännu. Någon som vet hur man kan gå tillväga för att påskynda denna process?
 

palmen

Moderator
Vad är CT? Är det norska versionen av en 2-4-1 voucher?
Man brukar inte kunna göra så mycket för att skynda på saker, men efter att man triggat en svensk voucher brukar det ta max 1 vecka innan den finns i systemet. Gör den inte det får ma nringa vanliga supporten så får de fixa detta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen