Expertflyer antar jagCrille81 skrev:Vilken sida söker ni på?Klicka för att utvidga...
Fungerar inte att skriva in, blir för lång?090034208 skrev:Lösenord : GOSEETHEWORLDNOWKlicka för att utvidga...
Jo, funkar att skriva in, men inte copy-paste:a in... SK-IT. Skriv ett tecken först så att fältet vaknar, sedan paste:a in.Ohreally skrev:Fungerar inte att skriva in, blir för lång?Klicka för att utvidga...
Får det på vissa destinationer, t ex Hong Kong och L.A.Remington Steele skrev:Nu fungerar det inte att söka för mig längre. Får detta:Vi kan inte bearbeta din förfrågan eftersom du har tryckt på navigeringsknapparna (framåt eller bakåt) för många gånger. Du måste börja om. (3010)Har stängt ner och rensat cookies. Hjälper inte. Fler med samma problem?Klicka för att utvidga...
Även om man söker utanför datumen. Jag försökte söka med hemresa efter 30:e mars från Tokyo exempelvis.Canadien skrev:Får det på vissa destinationer, t ex Hong Kong och L.A.Klicka för att utvidga...
VIP Plus longhaul verkar vara uppåt 50% jämfört med vanliga Plus tycker jag.NyfikenGrau skrev:Billigare än vanligt, ja. Klipp? Nej. Andra kanske haft mer tur. Ca 10-15 % lägre på Plus är vad jag ser. Jag kanske flyger fel sträckor, får ändra resvanor.Klicka för att utvidga...
Hong Kong har jag inte fått upp något till men LA kunde jag söka till utan problem.Canadien skrev:Får det på vissa destinationer, t ex Hong Kong och L.A.Klicka för att utvidga...
Får samma då jag försökte boka sthml - MiamiRemington Steele skrev:Nu fungerar det inte att söka för mig längre. Får detta:Vi kan inte bearbeta din förfrågan eftersom du har tryckt på navigeringsknapparna (framåt eller bakåt) för många gånger. Du måste börja om. (3010)Har stängt ner och rensat cookies. Hjälper inte. Fler med samma problem?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:VIP Plus longhaul verkar vara uppåt 50% jämfört med vanliga Plus tycker jag..Klicka för att utvidga...
Resetokig skrev:Vi har lyckats göra ett riktigt kap! ATH-ARN i juli för 789 istället för 2639.Klicka för att utvidga...
Nope inte plus, vip go. Har spanat på den avgången i flera veckor nu och även under 1.000.000 billiga resor så är nöjd med priset!NyfikenGrau skrev:Var det i Plus alltså? I så fall var det ett kap! I Go ett bra men ganska vanligt pris enligt min erfarenhet.Klicka för att utvidga...
Målarn skrev:Ingen som vill dela lösenordet?Klicka för att utvidga...