Agö
Medlem
Detta måste vara bland de mest kundvänliga tjänster SAS infört på ett bra tag.Är nu på LLA och fått väskorna incheckat hela vägen till prag, grymt skönt o slippa det mecket på Arlanda
Detta måste vara bland de mest kundvänliga tjänster SAS infört på ett bra tag.Är nu på LLA och fått väskorna incheckat hela vägen till prag, grymt skönt o slippa det mecket på Arlanda
Jag märkte en sak när jag checkade in min norsk kollegas hemresa på SAS.se idag.
Det står att "Checka in på anslutningsflyg med ett annat bokningsnummer!"
Visa bifogad bild 32708
Jag flyger till Stockholm från Hamburg nästan varje vecka men jag har aldrig sett detta tidigare.
Har det alltid varit så när man checkar in till en destination i Norge?
Räcker inte svaren du fått i din andra tråd?Även jag är nyfiken på om detta fortfarande fungerar och är applicerbart?
Räcker inte svaren du fått i din andra tråd?
Jag har ingen SAS bokning som tillåter check in just nu, men jag har för mig att det fanns ett alternativ av "Checka in på anslutningsflyg med ett annat bokningsnummer" i SAS appen.Där fick jag en hänvisning till denna tråd men iom Homers fråga ovan så blev jag osäker på om detta fortfarande var möjligt då du vet själv att SAS lika snabbt kan dra tillbaka eller ändra något som fungerar bra.
Ja, det finns.Jag har ingen SAS bokning som tillåter check in just nu, men jag har för mig att det fanns ett alternativ av "Checka in på anslutningsflyg med ett annat bokningsnummer" i SAS appen.