Hoppas min skumpa smak inte är den samma som dinSedan 1a maj har sas uppgraderat champagnen ombord till en rose vintage 2006 från Charles Heidsieck.
Föll inte mig i smaken och gick över till ölen istället.
Visa bifogad bild 75420
Tror det var första gången jag drack rosé champagne. Är ju inget större fan av drycken som sådan heller. Tur det finns goda öldrinkar och bra öl ombord ocksåHoppas min skumpa smak inte är den samma som din![]()
Har de kvar den vanliga också, eller är den ersatt av rosen?Tror det var första gången jag drack rosé champagne. Är ju inget större fan av drycken som sådan heller. Tur det finns goda öldrinkar och bra öl ombord också![]()
Departure drinks kör de den galla. I luften tror jag bara det är rosé, inget annat stod i menyn i alla fall.Har de kvar den vanliga också, eller är den ersatt av rosen?
Departure drinks kör de den galla. I luften tror jag bara det är rosé, inget annat stod i menyn i alla fall.
Sedan 1a maj har sas uppgraderat champagnen ombord till en rose vintage 2006 från Charles Heidsieck.
Föll inte mig i smaken och gick över till ölen istället.
Visa bifogad bild 75420
Jo det är bara rosé på longhaulHar svårt att tänka mig att de bara har rosé, det vore väldigt konstigt.
Detta gäller longhaul, sas serverar inte champagne på shorthaul (inom Europa).Inte på alla flighter än. Flög hem från CDG i går em, frågade efter rosé och fick till svar.
- Vi hoppas den kommer nu till sommaren.
Detta gäller longhaul, sas serverar inte champagne på shorthaul (inom Europa).