Canadien
Medlem
Klämdag idag, SKs manuella IT har semester.Någon som fått poäng för denna kampanj än? Jag hade en bokning 20-23 april och väntar ff på poängen.
Klämdag idag, SKs manuella IT har semester.Någon som fått poäng för denna kampanj än? Jag hade en bokning 20-23 april och väntar ff på poängen.
Jag gissar det gäller Klarabergsviadukten? Finns keydrop...Hur gäller grace period om 30 min om kontoret stänger 18:00 och min hyra slutar 18:00? Kan man lämna in bilen när kontoret öppnar då?![]()
De kan ju ha biltvättare som jobbar kväll / helg och checkar in keydroppade bilar.Jag gissar det gäller Klarabergsviadukten? Finns keydrop...
(Ska man lämna i keydrop pga stängt blir ju grace indirekt tills de öppnar..)
Någon som fått poäng för denna kampanj än? Jag hade en bokning 20-23 april och väntar ff på poängen.
De kan ju ha biltvättare som jobbar kväll / helg och checkar in keydroppade bilar.
Någon som fått poäng för denna kampanj än? Jag hade en bokning 20-23 april och väntar ff på poängen.
Klämdag idag, SKs manuella IT har semester.
Första datum för utcheckning var väl 14 maj?Precis samma läge här.
Första datum för utcheckning var väl 14 maj?
De kan ju ha biltvättare som jobbar kväll / helg och checkar in keydroppade bilar.
Jag fick bara 500 p, vart mailar man? Sas eller avis?fick bara 1 000 poäng för min hyra 20-23 april. någon som fått 10 000?