Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Om jag ändrade till Cypressvägen vid Jägersro så sjönk priset till 599kr! Underbart, nu skall det bokas lite bilar.

Någon som vet hur det är med Bromma, behöver man hämta ut bilen där?
Sist jag fråga Avis Bromma Flygplats så var den jag prata med inte direkt medgörlig att jag inte skulle hämta bilen men betala ändå.
Jag fick inte ens låsta den stå kvar på på parkeringen.
Bilen skulle hämtas, papper skrivas på och sen skulle den köras där ifrån.
Det fick jag förklarat för mig sist jag fick prata med något efter 1 veckas jagande via mejl och tel

Någon som vet hur det är med Bromma, behöver man hämta ut bilen där?

Sist jag fråga Avis Bromma Flygplats så var den jag prata med inte direkt medgörlig att jag inte skulle hämta bilen men betala ändå.
Jag fick inte ens låsta den stå kvar på på parkeringen.
Bilen skulle hämtas, papper skrivas på och sen skulle den köras där ifrån.
Det fick jag förklarat för mig sist jag fick prata med något efter 1 veckas jagande via mejl och tel

Jag hämtar ut en ny bil på fredag. Tänker fråga då. Skulle helst vilja slippa att hämta ut bilen veckan därpå. Spenderar helgen i LA och har inte lust att åka och lämna bilen så fort jag landar. Kan uppdatera er hur det går :)

Jag hämtar ut en ny bil på fredag. Tänker fråga då. Skulle helst vilja slippa att hämta ut bilen veckan därpå. Spenderar helgen i LA och har inte lust att åka och lämna bilen så fort jag landar. Kan uppdatera er hur det går :)
Gör så. Har inte orkat fråga mer då attityden inte varit den bästa.

Hittar Stockholm i augusti för 820kr, 3 dagar helg i C-klass. Tycker det är bra pris för 10k EB-poäng. 12,19 poäng per krona.

Att jämföra med SAS webshopping som har vissa riktigt bra enstaka kampanjer, men kanske bör jämföras med någon ihållande kampanj som inte är begränsad till 1gång/kund, typ som Tekungen. Där är billigaste 10,91 poäng per spenderad krona. Så det betyder att alla priser under 916kr är bättre.
Plus att man får 10k för hyfsat liten insats. På tekungen behöver man då köpa te 28 gånger för att komma upp i samma antal poäng, så bara det i sig är nog värt att betala lite mer för att jobba lite mindre...

Last edited:
Toppen