MrDollar
Medlem
Riktigt bra pris. Bara boka på!!
3 dagar för runt 650 kr,
3 dagar för runt 650 kr,
EuroBonusExpertOm jag ändrade till Cypressvägen vid Jägersro så sjönk priset till 599kr! Underbart, nu skall det bokas lite bilar.
Sist jag fråga Avis Bromma Flygplats så var den jag prata med inte direkt medgörlig att jag inte skulle hämta bilen men betala ändå.Någon som vet hur det är med Bromma, behöver man hämta ut bilen där?
Någon som vet hur det är med Bromma, behöver man hämta ut bilen där?
Sist jag fråga Avis Bromma Flygplats så var den jag prata med inte direkt medgörlig att jag inte skulle hämta bilen men betala ändå.
Jag fick inte ens låsta den stå kvar på på parkeringen.
Bilen skulle hämtas, papper skrivas på och sen skulle den köras där ifrån.
Det fick jag förklarat för mig sist jag fick prata med något efter 1 veckas jagande via mejl och tel
Gör så. Har inte orkat fråga mer då attityden inte varit den bästa.Jag hämtar ut en ny bil på fredag. Tänker fråga då. Skulle helst vilja slippa att hämta ut bilen veckan därpå. Spenderar helgen i LA och har inte lust att åka och lämna bilen så fort jag landar. Kan uppdatera er hur det går![]()
Med ett par magiska Dollares har "attityd" märkligt nog förändrats "både här och där"...Gör så. Har inte orkat fråga mer då attityden inte varit den bästa.
Hur ser deras parkering ut då? Märker de ifall det skulle hamna en AVIS-bil från att annat kontor där över helgen? Tänkte prova ett par dubbeldippar...Gör så. Har inte orkat fråga mer då attityden inte varit den bästa.