Priserna verkar ligga högre jämfört med tidigare kampanjer. Testade några random datum under hösten/vintern. Har bokat grupp C tre dygn för 640-700 kr under tidigare kampanj, nu hittar jag inget billigare än 1230 kr.
Kolla på helger i jan/feb/mar -2019. Där fick jag 850:- för helghyra. Bokade 11 helger nu. Inte lika billigt som förut med snitt på 740:- men ändå "billigt" med 850:- för 10.000 Eurobonus-poäng!
Nu hittade jag faktiskt 3 dygn i februari för 709 spänn ute på Landvetter. Allt inne i stan jag hittar är avsevärt dyrare. Blir väl att åka ut till Landvetter och hämta kärran, vad gör man inte för en knippe lättförtjänta 10.000 EB-poäng![]()
Jag har försökt tolka villkoren men behöver hjälp med följande.
Att hyra 2 bilar, samma datum. Bryter det mot några vilkor? Jag vet att man inte kan lägga två hyror vägg i vägg men hur tolkar ni 2 identiska hyror?
Jag behöver nämligen 2 bilar under en utlandssemester, där jag och frun ska köra varsin bil. Borde funka om jag bokar båda och anger henne som additional driver?
Hur hade ni gjort?
Priserna i Malmö har gått upp från 795kr för en helg till nästan 1500kr för en grupp C bil med den här nya kampanjen.