Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Priserna verkar ligga högre jämfört med tidigare kampanjer. Testade några random datum under hösten/vintern. Har bokat grupp C tre dygn för 640-700 kr under tidigare kampanj, nu hittar jag inget billigare än 1230 kr.

Jag har försökt tolka villkoren men behöver hjälp med följande.

Att hyra 2 bilar, samma datum. Bryter det mot några vilkor? Jag vet att man inte kan lägga två hyror vägg i vägg men hur tolkar ni 2 identiska hyror?

Jag behöver nämligen 2 bilar under en utlandssemester, där jag och frun ska köra varsin bil. Borde funka om jag bokar båda och anger henne som additional driver?

Hur hade ni gjort?

Kolla på helger i jan/feb/mar -2019. Där fick jag 850:- för helghyra. Bokade 11 helger nu. Inte lika billigt som förut med snitt på 740:- men ändå "billigt" med 850:- för 10.000 Eurobonus-poäng!

Priserna verkar ligga högre jämfört med tidigare kampanjer. Testade några random datum under hösten/vintern. Har bokat grupp C tre dygn för 640-700 kr under tidigare kampanj, nu hittar jag inget billigare än 1230 kr.

Kolla på helger i jan/feb/mar -2019. Där fick jag 850:- för helghyra. Bokade 11 helger nu. Inte lika billigt som förut med snitt på 740:- men ändå "billigt" med 850:- för 10.000 Eurobonus-poäng!

Nu hittade jag faktiskt 3 dygn i februari för 709 spänn ute på Landvetter. Allt inne i stan jag hittar är avsevärt dyrare. Blir väl att åka ut till Landvetter och hämta kärran, vad gör man inte för en knippe lättförtjänta 10.000 EB-poäng:)

Har för mig att @Berglund hade 2 hyrbilar samtidigt utan problem, kan dock ha fel på person?
Kolla lite i den andra Avis 10k poäng tråden, tror det finns några inlägg där som behandlar ämnet!

Jag har försökt tolka villkoren men behöver hjälp med följande.

Att hyra 2 bilar, samma datum. Bryter det mot några vilkor? Jag vet att man inte kan lägga två hyror vägg i vägg men hur tolkar ni 2 identiska hyror?

Jag behöver nämligen 2 bilar under en utlandssemester, där jag och frun ska köra varsin bil. Borde funka om jag bokar båda och anger henne som additional driver?

Hur hade ni gjort?

Priserna i Malmö har gått upp från 795kr för en helg till nästan 1500kr för en grupp C bil med den här nya kampanjen.

Jag har börjat boka på mig en drös med bilar.
Samma priser som förut vid tidigare kampanj.
Flyttar hem till Sundsvall nu i maj och bokar således på centralstationen i Sundsvall. 3 dagar för runt 650 kr, med EBG, för grupp c. Kanonpris!
Siktar på 2 tredagarsbokningar bokningar per månad. Gick i tankarna att köpa en bil, men what a hell... hehe

Toppen