Jag ska prova denna till NRT i början av Maj. Är ju 2.2.2 men en liten kabin så de borde kunna ge hyffsad service. Hårdvaran ser på bild OK ut men jag kan återkomma med mer detaljerad rapport. Finns ju ett gäng reviews redan på nätet också.
Jag tyckte sas nya är ungefär lika bra som ana har i sin 787. ANAs lösning för bordet är mycket bättre men det är i sammanhanget en liten detalj. Just 787 tyckte jag annars hade rätt taskigt med platser att lägga saker på så de inte kunde försvinna (mycket bättre på 777, trots I princip samma stol).
På totalen hamnar de på ungefär samma nivå tycker jag.
Ang LOT, enligt EuroBonus-partner – LOT Polish Airlines | SAS så hittar jag inte F / Z klass som enligt ITA Matrix är de som bl.a. används i Business till i detta fall Tokyo, utresa feb. 2019... någon som vet hur mycket dessa klasser ger EB poäng...?
Ang LOT, enligt EuroBonus-partner – LOT Polish Airlines | SAS så hittar jag inte F / Z klass som enligt ITA Matrix är de som bl.a. används i Business till i detta fall Tokyo, utresa feb. 2019... någon som vet hur mycket dessa klasser ger EB poäng...?
Ja, dessutom.verkade biljetten jag köpte i F-klass vara helt av och ombokningsbar, och med minimum stay på 3 dagar är det grymt bra pris med ca 18k SeK t o r Japan. 28 dagar förköp krävs.