herr-sj%C3%B6din
New member
28 mars kl 08:45 kan jag gästa 1 till Pontus på ARN T5.
Katten också!Brandten skrev:Kan gästa i SAS Guld på Arlanda i 30 min till.Klicka för att utvidga...
Hade med FruBrandten och MiniBrandten så hade inte fått plats (inom ramen för gästningar).Berglund skrev:Katten också!Varför kom du inte över till Pontus istället vid samma tid? Där satt ju jag och provade nya Köttbullemackan.Klicka för att utvidga...
Hade med FruBrandten och MiniBrandten så hade inte fått plats (inom ramen för gästningar).Berglund skrev:Katten också!Varför kom du inte över till Pontus istället vid samma tid? Där satt ju jag och provade nya Köttbullemackan.Klicka för att utvidga...
Passerade där vid lunchtid, men när ordinarie Swisslounge renoverades gick vi till gate istället. Hur var reserven?Lagerman skrev:Hann med en snabbfika på reservloungen på ZRH också!Trevlig helg alla sköna BCare!Klicka för att utvidga...