Senaste nytt

Ändringsavgiften för EuroBonus Diamond är tillbaka för bonusresor

Kostar det verkligen 400 kronor att boka en award? Alltså inte boka om, utan göra själva bokningen?
För EBG och nedåt så står det så på sas.se, och det var vad tallin så åt mig sist då jag bokade. "Du slipper 40EUR/PAX eftersom du är EBD"
Sedan om sas.se och vad agenten så till mig tillämpas, eller ens är korrekt, det vet jag lika lite som alla andra. Eftersom jag är EBD så var det inte aktuellt för mig.

För EBG och nedåt så står det så på sas.se, och det var vad tallin så åt mig sist då jag bokade. "Du slipper 40EUR/PAX eftersom du är EBD"
Sedan om sas.se och vad agenten så till mig tillämpas, eller ens är korrekt, det vet jag lika lite som alla andra. Eftersom jag är EBD så var det inte aktuellt för mig.
Var på sas.se hittar du den informationen?

Jag har då aldrig betalt 40 EUR när jag ringt till Tallinn för att göra en 2-4-1-bokning. Däremot har jag snällt fått betala 150 kronor när jag gjort en ändring i bokningen. Är inte detta att man blandar ihop saker och ting?

Toppen