Senaste nytt

Upp till 5 gäster på Heathrow och Gatwick

JensE

Medlem
Fram till 15:e April så kan det vara riktigt trångt i loungerna då man får gästa upp till 5 pers.
Måste vara på samma flight och detta gäller troligen bara Gold.

As a valued Executive Club Member, we'd like to offer you the opportunity to share your benefits with your loved ones over the Easter break. We are delighted to extend lounge access at London Heathrow and London Gatwick to up to five of your guests. This offer is valid until 15 April 2018.

Whilst we will make every endeavour to accommodate your guests, additional lounge access is subject to capacity and limited to maximum five additional guests travelling with you on the same flight (in addition to any partner card access). Due to limited capacity at London Heathrow Terminal 3 additional guests will be asked to use standard security lanes. This offer is available to you as a Gold Member and not transferable. It is available for a limited period only.
 

Kricka

Medlem
Har ibland blivit lite "dålig stämning" när man behövt välja mellan att gästa dottern eller
hustrun i Galleries First.. Synd att det bara göller en kort period !
 

LarsD

Medlem
Jag funderar på det om jag kan bli gästad till Galleries First då det nu finns platser på BA0786 till Stockholm men jag behöver bli gästad för att komma in
 

palmen

Moderator
Jag funderar på det om jag kan bli gästad till Galleries First då det nu finns platser på BA0786 till Stockholm men jag behöver bli gästad för att komma in
Mig veterligen har ingen claimat min gästning så det bör gå bra.
@IPC_Mataveri ni hade väl ingen som behövde min gästning, eller hur var det?
 
Toppen