Dreamliner
Medlem
SK953 CPH - MIA är 1h 20m försenad idag. Fick SMS i natt och kunde ställa fram väckarklockan.
Vågat att somna om /sova längre vid meddelande om försening.SK953 CPH - MIA är 1h 20m försenad idag. Fick SMS i natt och kunde ställa fram väckarklockan.
Det stämmer inte. Den kom in som 910 idag klockan 07.05. Och avgick dryga timmen försenad (cirka 11.00) till Miami.Vågat att somna om /sova längre vid meddelande om försening.
Stämmer det att LN-RKH stått på CPH ett dygn efter att den kom in som SK910 igår? Och ändå sen på SK953 idag.
Vilken flight är inställd? Menar du SK928 (du skulle väl ha åkt 927 till USA om jag läst tidigare inlägg rätt) och vad jag kan se var 928 inställd igår, den 30:e mars. Men den kan du väl knappast ha varit inbokad på, om du fick SMS inatt?Då har det hänt igen, eller snarare jag vet inte, fick ett sms under natten att flyget hem var inställt och att jag blivit ombokad till.... samma flighter som jag redan hade? Någon som fått detta och är det troligen mer att vänta?![]()
Det är LN-RKM som ska ta den - och som fick hoppa in på 901 i går. Kommer sent tillbaka som 902 - därav förseningen för 925.SK925 (Köpenhamn-Washington) rejält försenad idag, ny avgångstid 17:00.