Nikje
Medlem
Eller så landar man och "tankar" upp..Taskig satellitmottagning över Grönland?
Det skulle ju vara en speleman ombord, kanske konserten som pågår.
Eller så landar man och "tankar" upp..Taskig satellitmottagning över Grönland?
Detta måste vara den mest sannolika förklaringenEller så landar man och "tankar" upp..![]()
Haha, jag skulle bli mäkta förvånad om han dyker upp på flighten sen om han inte var med vid takeoffDe intervjuade just Rickard Gustafson (SAS VD) här på lokalradion om hur viktigt det var för staden Austin med den här SAS-flighten osv, så han verkar vara här i stan.
Jag skulle inte bli förvånad om han dök upp på flighten sen!
Jakob menar på returen från Austin.Haha, jag skulle bli mäkta förvånad om han dyker upp på flighten sen om han inte var med vid takeoff![]()
En improviserad Q&A kanske!? Bra om någon är talbar...De intervjuade just Rickard Gustafson (SAS VD) här på lokalradion om hur viktigt det var för staden Austin med den här SAS-flighten osv, så han verkar vara här i stan.
Jag skulle inte bli förvånad om han dök upp på flighten sen!
Om någon är talbar kan ni väl fråga Rickard Gustafsson om när EB 3.0 kommer?En improviserad Q&A kanske!? Bra om någon är talbar...![]()
Och Familjekonto, Gold for life, möjlighet att boka 2-4-1 och Star Alliance på egen hand m m..Om någon är talbar kan ni väl fråga Rickard Gustafsson om när EB 3.0 kommer?![]()