ResenärenLars
Medlem
Vad tror ni om detta, jag ska dit med familjen om 1,5 vecka. Har de hunnit öppna någon lounge då tror ni. 

Nej, jag har inte hört att dom skulle öppna någon lounge där...Vad tror ni om detta, jag ska dit med familjen om 1,5 vecka. Har de hunnit öppna någon lounge då tror ni.![]()
Under Malaga står det såhär (benefits -> airport)
Kanske en felskrivning eftersom Malaga inte nämns i texten
Priority pass: Airport VIP lounge
Get free access with purchases above 150€ in our Duty Free stores.
Available at Adolfo Suarez Madrid-Barajas, Barcelona-El Prat, Bilbao, Valencia and Seville airports. Access to VIP lounge at the airport where the purchase is made.
Conditions apply
Dufry, som äger 2.200 flygplatsbutiker, lanserar loyalitetsprogram | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Benefits – RED by Dufry
Benefits Málaga – RED by Dufry
Är sugen på att skaffa boende på sydkusten men om jag inte får något som helst nytta av mitt guldkort ser jag ingen som helst anledning att välja sas därifrån.Hur är det med Malaga nuförtiden när SAS har startat massor med flyglinjer därifrån, fortfarande ingen lounge?
Är sugen på att skaffa boende på sydkusten men om jag inte får något som helst nytta av mitt guldkort ser jag ingen som helst anledning att välja sas därifrån.
Det är många som köpt boende här nere senaste åren och flygen går verkligen proppfulla. Väldigt många flighter är slutsålda närmaste 2 månaderna, vilket återspeglas i priserna på dom resterande platserna. T.ex flyger jag hem men en fullbokad Norwegian flight tisdag lunch. Ingen tidpunkt när man förväntar sig fulla flyg. Så för tillfället väljer man flyg efter var det finns lediga platser och inte efter allians.
Kolla gärna SAS och Norwegian priskalender för maj och juni. Finns inte många direktflyg under 3000 SEK enkel och dom få som finns är oftast 0600 avgången.
Nån som vet om loungen kan användas vid arrival?Priority Pass fungerar som access till loungen, om ni har det.
Svarar mig själv:Nån som vet om loungen kan användas vid arrival?