Gnopps skrev:Var är den "starkt ogilla"-knappen när man behöver den? Vad tusan tjänar de på att blockera vissa avgångar säg mellan Stockholm och London?Klicka för att utvidga...
Please, don't shoot the messenger...
Gnopps skrev:Var är den "starkt ogilla"-knappen när man behöver den? Vad tusan tjänar de på att blockera vissa avgångar säg mellan Stockholm och London?Klicka för att utvidga...
Patrick skrev:Jag har köpt (cash) uppgraderingar samma dag som planet ska gå (t.ex. vid incheckning eller på planet) på TG och SQ och har aldrig fått fler poäng än min ursprungliga bokningsklass.Då man uppgraderar med poäng är det ganska självklart men då man betalar känns det faktiskt lite surt.Klicka för att utvidga...
090034208 skrev:Vilken bokningsklass är det på Air China? För att komma upp i 4500 miles enkel behöver du i princip boka åtminstone i "M, H" som ger 75% av sträckanEdit: ser att bokningsklass H ger både 50% och 75%, skumtKlicka för att utvidga...
Jag kan vara helt fel ute, men det är väl minimum oavsett reslängd. Poängen ska vara sträckan i miles gånger procenten.Mediana skrev:Det är business, men blir förvirrad av det som står Points 750-1200.Klicka för att utvidga...
Om du åker 30/4 ARN-PEK, så kommer flighten PEK-Jakarta gå 1/5.Mediana skrev:Bumpar en gammal tråd. Jag ska fara till Jakarta från Arlanda och Air China är absolut billigast. Är lite osäker på hur jag ska tolka intjäningen här. Egentligen hade jag tänkte åka 2 maj men mitt brytår för Eurobonus är maj och i dagsläget saknar jag 4516 till Diamond. (SAS beslutade ju att ändra intjäningen från Singapore Airlines, vilket gjorde att jag fick färre poäng 1 feb än beräknat). Nu spelar det egentligen ingen roll om jag kommer upp i Diamond eller inte, men OM jag skulle få ihop 4500 p med Air China så kan jag åka 30 april istället.Visa bifogad bild 73983Klicka för att utvidga...