Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Berglund

Medlem
Jag har också ett gäng ”bag-tags” hemma. I somras på en av träffarna hade @palmen med sig en hel påse och jag tog några. Under kvällens lopp, trevligt men ivrigt påhejjad av bland andra @NotRyan och @AABack2ARN, tog jag ett gäng till. :)

Har delat ut till alla jag känner men har nog något tiotal kvar. De kan få följa med, @ilon hitta Berglund på plats 30C/30E, säg det hemliga lösenordet ”Businessclass” och du får gärna tag av mig.
 

El0

Medlem
Eftersom jag fått stolsgranne (hej @ilon ! ) så bytte jag inte plats på utresan, men hemresan bytt, fanns ju lediga fönsterplatser nu !

Hem blir plats 43H :)
 

h9kh9k

Medlem
Jag har också ett gäng ”bag-tags” hemma... säg det hemliga lösenordet ”Businessclass” och du får gärna tag av mig.

Inte uppdaterat listan på ett tag pga överöst med jobb som jag lovat vara klart innan helgen i utbyte mot att få åka på resan men ska gå igenom alla poster igen förhoppningsvis imorgon. Men har fått ett härligt paket från @palmen så det finns taggar som ska räcka till alla som vill ha en eller kanske två. Kommer finnas i guld loungen ganska tidigt och under flyget hittas jag på 42C båda hållen, samma hemliga lösenord :)
IMG_20180226_153914.jpg
 

Berglund

Medlem
Efter att ha läst igenom denna tråd så har jag kommit fram till att ingen av er är helt klok!
Det är väl ändå ingen som på fullaste allvar påstått att det här är en klok grej att göra? ;)

För egen del blir resan det som puttar mig över gränsen till Diamond. Hade egentligen inte tänkt jaga det men när såhär billiga biljetter dök upp så kände jag att det kan vara värt ett försök för att prova. Är annars ganska nöjd med mitt guldkort, det ger allt som jag har behov av med tanke på att jag inte ens reser varje vecka.
 

Canadien

Medlem
Nu finns det några billiga Plus till salu igen, samt Business på ditresan.

Edit bara billig Go och Business dit, och bara billig Plus hem.
 

Brandten

Medlem
När behöver man avboka backup-returen (poängresa)?
Varför bokade vi ens backup? :)

Kommer vi inte hem har vi ju troligtvis inte kommit dit heller (samma kärra) som någon påpekade tidigare.
 
Toppen