Senaste nytt

Club Carlson - Bra värde för poängen

Kul på hemsidan att de har lika bra koll som vanligt....
upload_2018-1-23_18-41-39.png

Carlson gör ett nytt försök med Maldiverna, kan möjligtvis bli bra ställe att använda poäng.

Carlson Rezidor makes fresh attempt to enter Maldives with Radisson Blu Resort Maldives opening 2019 – Maldives Insider

Tjo!
Kom tänka på ett ställe som jag varit sugen på att testa ett tag: Radisson Hotel Niagra Falls - Grand Island.
Verkar vara en go del av USA på sommaren och bra value för en semester :)

Tjo!
Kom tänka på ett ställe som jag varit sugen på att testa ett tag: Radisson Hotel Niagra Falls - Grand Island.
Verkar vara en go del av USA på sommaren och bra value för en semester :)
Det hotellet har smått skrämmande usla omdömen på Tripadvisor. Verkar som det pågår renoveringsarbete. Hade en natt bokad där i april 2017 men avbokade i sista stund då jag lade om rutten för roadtrippen. Blir hotellet i skick antar jag det skuttar upp från 15000p till nästa, eller kanske nästnästa steg.

Blandad kompott tycker jag... Allt från 1or till 5or som det oftast är på så billiga properties
Själv tycker jag hårdvaran ser helt OK ut och området lockar :)
15k points är ju tak över huvudet och pool värt i min mening!

Det hotellet har smått skrämmande usla omdömen på Tripadvisor. Verkar som det pågår renoveringsarbete. Hade en natt bokad där i april 2017 men avbokade i sista stund då jag lade om rutten för roadtrippen. Blir hotellet i skick antar jag det skuttar upp från 15000p till nästa, eller kanske nästnästa steg.

@jerixon
Du som inte har något emot LCC bolag så kommer Wizzair börja flyga till Szczecin från Skavsta där har du ett bra hotell i staden för 15000 poäng natten och ett väldigt bra en timme bort i Swinoujscie för 15000 poäng natten med som jag tjatat om tidigare :D

Underbart det blir då!
Världsklass tips :D
Billigt hilton i stan med för 10k poäng/natt om man behöver stays ;)

@jerixon
Du som inte har något emot LCC bolag så kommer Wizzair börja flyga till Szczecin från Skavsta där har du ett bra hotell i staden för 15000 poäng natten och ett väldigt bra en timme bort i Swinoujscie för 15000 poäng natten med som jag tjatat om tidigare :D

Last edited:
Varit dåligt med bra alternativ på Radisson i Mexico tidigare tycker jag.
Nu har dock Park Inn Mazaltan öppnat på Mexicos västkust och det ligger mitt på stranden.
Poängpriser från 38k och ofta bra access med LH F via Eurobonus till Mexico city kan utgöra en bra combo :)
Kommer ha det i åtanke framöver!

Varit dåligt med bra alternativ på Radisson i Mexico tidigare tycker jag.
Nu har dock Park Inn Mazaltan öppnat på Mexicos västkust och det ligger mitt på stranden.
Poängpriser från 38k och ofta bra access med LH F via Eurobonus till Mexico city kan utgöra en bra combo :)
Kommer ha det i åtanke framöver!
Tack för tipset, detta ska kollas upp!
Förr så hade dem ett hotell i Cancun för 9000 poäng/natten. I ett svagt ögonblick då bedrog snålheten visheten och jag bokade in mig där i fem nätter. Lämnade dock efter 2 nätter. Säger nog det mesta:D

Toppen