Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Satt i samma lounge och flyg som Percy Nilegård på onsdag från OSL till ARN.
Han är dock rätt rolig, men jag undrar om inte en medelfjällapa har ett större underhållningsvärde typ mär dom bara försöker ge sig på att tänka?

• Gilla
Reactions: Gus
Satt i samma lounge och flyg som Percy Nilegård på onsdag från OSL till ARN.
Han är dock rätt rolig, men jag undrar om inte en medelfjällapa har ett större underhållningsvärde typ mär dom bara försöker ge sig på att tänka?
Du satt alltså bredvid Johan Rheoborgs karaktär från serien Nile City från 1995?
Ja, han har ju en sketch om Euroclass, så det är säkert möjligt att han åker plus. Nu finns ju inte han på riktigt.

Det var inte Percy Nilsson, den skånske entreprenören som du såg?

Du satt alltså bredvid Johan Rheoborgs karaktär från serien Nile City från 1995?
Ja, han har ju en sketch om Euroclass, så det är säkert möjligt att han åker plus. Nu finns ju inte han på riktigt.

Det var inte Percy Nilsson, den skånske entreprenören som du såg?

Självklart var det Percy Nilegård.
Han spelade en civil Johan Rheborg denna gång. Inga kameror i närheten. Han lever verkligen in i sin Roll som Johan Rheborg.

Tyckte jag läste något om en norsk kronprins i Austintråden, någon som kan säga att de sett honom?

Tyckte jag läste något om en norsk kronprins i Austintråden, någon som kan säga att de sett honom?

Yes, bekräftat att han var ombord. Satt på 1A om jag inte misstar mig. Såg honom inte personligen, men hans säkerhetvakt (antar vi att det var iaf) gick runt i kabinen med full uniform då och då.

Toppen