Det känns ju givetvis mer logiskt än att ta med sig använda spypåsar men vad använder du dom till om man får fråga, spyr hemma?Oanvända spypåsar brukar jag ta med
Det är bra att ha i bilen.Det känns ju givetvis mer logiskt än att ta med sig använda spypåsar men vad använder du dom till om man får fråga, spyr hemma?
Det känns ju givetvis mer logiskt än att ta med sig använda spypåsar men vad använder du dom till om man får fråga, spyr hemma?
Samma anledning här, perfekt att ha i taxin från flygplatsen, på bussresan eller bara om barnen mår illa. Plastpåsar, framförallt utomlands, har en tendens att inte hålla tätt. Inte roligt när man upptäcker att det droppar kräk...Det är bra att ha i bilen.
Min son är lätt att bli åksjuk så även på taxin efter flygresan kan den vara användbar.
Vissa flygbolags spypåsar har liten metallklipps med så att det går att stänga (även om det inte stänger helt) efter användning men de flesta spypåsar är helt öppna.Samma anledning här, perfekt att ha i taxin från flygplatsen, på bussresan eller bara om barnen mår illa. Plastpåsar, framförallt utomlands, har en tendens att inte hålla tätt. Inte roligt när man upptäcker att det droppar kräk...
Exakt, tänkte om det går att arbeta fram en regel eller något, men nja. Necessären (eller vad man nu får sina småsaker i) och pyjamas är än så länge undantagen.
Vad är egentligen skillnaden mot filten eller lurarna? Och följdfrågan, funkar detta? Isåfall varför? Jag personligen har aldrig tagit med något annat än necessären, men var jag fått lära mig att jag inte plockar med lurar eller filt har jag ingen aning om.. På något sätt är det kanske intuitivt?