Jag bokade köpenhamn-frankfurt-seoul-osaka-bangkok för inte så länge sedan utan probs så det borde inte vara några problem nu heller.
Jag bokade köpenhamn-frankfurt-seoul-osaka-bangkok för inte så länge sedan utan probs så det borde inte vara några problem nu heller.
Har redan skett för ett tag sedan. Flög NRT-SIN i januari förra året och var sugen på att göra det i år igen, men se det gick inte. De kör 787 på den rutten nu.Ja ANA slutar med 77W på den sträckan och då försvinner också First. Kommer inte ihåg när det sker men har för mig att det är nu vid sommartabellen om det inte redan trätt i kraft.
Av någon anledning tillåter inte SAS att man åker via Asien trots att det är i stort sätt lika långt närmsta vägen. Fler som försökt och blivit nekade.Om man med Eurobonus poäng och 2-4-1 Amex-voucher vill boka en resa till Hawaii, är det då tillåtet att välja om man vill åka väster- eller österut från Europa?
Tack på förhand!
Av någon anledning tillåter inte SAS att man åker via Asien trots att det är i stort sätt lika långt närmsta vägen. Fler som försökt och blivit nekade.
Om det skulle ha varit okej att även åka via Asien, skulle jag ha kombinerat två 2-4-1 vouchers i framtiden, och sett till att det skulle ha blivit två jorden runt resor (en i vardera riktning).
Jag tror att förklaring finns i den här tråden. (jag gav ett liknande svar för ca en månad sedan i den här tråden: Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning? | Sida 27 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor )Kan man göra en open jaw bokning ARN-FRA-TYO-BKK, BKK-TYO-LAX? Finns det annars andra (giltiga) alternativ för en open jaw ARN-Asien(=destination)-LAX?