Fick en Toyta klass G, va ganska glest på Avis parkeringKia Ceed GTI eller något, lite mer utrustad än en vanlig antar jag med navigator och annat.
Kontor: Avis Klarabergsviadukten
Bokat via: SAS Kampanjsida
Bokade: C klass
Gratis uppgradering: ja
Fick: Ingen bil alls!
Status på bokningen: Avis Presidents Club
Helt klart bästa uppgraderingen någonsin!
Ja, jag ringde nummret som vissa hävdar inte går till Avis Klarabergsviadukten och pratade med dem. Saken är den att det dök upp en resa som gör att jag inte kommer tillbaka till Stockholm förens ikväll och risken att jag klarar promillegränsen i Sverige då är ungefär 0, så jag förklarade läget och frågade om det gick bra att inte hämta ut bilen. Detta var för ca en vecka sedan. Idag kl 8 kom ett kontrakt via e-mail och de lovade ett kvitto på måndag.Hoppas på samma "uppgradering" idag. Frågade du specifikt om du inte behövde hämta ut bilen?
Ja, jag ringde nummret som vissa hävdar inte går till Avis Klarabergsviadukten och pratade med dem. Saken är den att det dök upp en resa som gör att jag inte kommer tillbaka till Stockholm förens ikväll och risken att jag klarar promillegränsen i Sverige då är ungefär 0, så jag förklarade läget och frågade om det gick bra att inte hämta ut bilen. Detta var för ca en vecka sedan. Idag kl 8 kom ett kontrakt via e-mail och de lovade ett kvitto på måndag.
Ja, det hoppas jag med. Har fått poäng utan problem för de tidigare hyrorna, så jag tror nog det här ska gå bra,Bra lösning. Hoppas det bara blir rätt i slutet och att du får dina poäng.