Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

LMGTFY

Har aldrig varit några problem när jag testat att ringa dem iallafall.

Kul :) Men om du faktiskt hade ringt det numret istället för att försöka vara lustig så hade du sett att det går till AVIS kundtjänst vilket inte var de jag ville komma i kontakt med ;)

Det slutade med att jag gick ner till kontoret och frågade och de löste det åt mig. Jag passade på att fråga om numret och han sa att de haft problem med sin växel under en längre tid så det funkar tydligen dåligt att komma fram till dem så att det gick bra för dig var kanske mer ett undantag.

Är det någon som har fått sina poäng efter att ha mailat avis? (1000 istället för 10000)
Svar på mail har jag fått men inga mer poäng.
Fick mail där de sa att poängen skulle komma in inom en vecka och att jag skulle höra av mig om de inte kommit in på 3 veckor.
Har reggat nytt ärende på det för 1 vecka sedan då inga poäng kommit in.

Har hyra förra helgen och denna helg, återstår att se hur det blir med poäng där.

Är det någon som har fått sina poäng efter att ha mailat avis? (1000 istället för 10000)
Svar på mail har jag fått men inga mer poäng.
Hade en hyra 2-5 februari som tog nästan 2 veckor innan de drog summan för hyran på mitt kort. Men ännu inga poäng. Efter en vecka till mailade jag och fick svar tillbaka 2 dagar senare att poängen har blivit överförda till SAS för validering. Så de är väl på ingång då.... Gillar inte att vänta :)

Fick mail där de sa att poängen skulle komma in inom en vecka och att jag skulle höra av mig om de inte kommit in på 3 veckor.
Har reggat nytt ärende på det för 1 vecka sedan då inga poäng kommit in.

Har hyra förra helgen och denna helg, återstår att se hur det blir med poäng där.

Ungefär som det svar jag fick, samt en hyra genomförd förra helgen och en denna.
Dock så ringde jag upp lokala firman och sa att de kunde debitera utan att jag hämta ut bilen. Perfekt! Bara att hoppas på att poängen kommer in också.

Toppen