Senaste nytt

Inofficiell BC träff 12 Mars på SK6953 / SK6954

Jag ser att BA flyger 50 min tidigare från AUS men detta bör nog inte påverka er (kö till säkerhetskontroll/immigration) OM BA flyget avgår i tid.
upload_2018-2-21_18-4-41.png

Om det finns ett intresse så skulle jag kunna skriva ut "id-kort" taggar till ni som ska åka
Har kort över sen annat jobb förut.
In världens bästa kvalitet och korten mår bäst av att få va i en id ficka men kan ju vara kul om alla har liknande på hand bagaget.
Gjort ett förslag snabbt, kan ju korrigeras som herrarna vill.

Last edited:
Om det finns ett intresse så skulle jag kunna skriva ut "id-kort" taggar till ni som ska åka
Har kort över sen annat jobb förut.
In världens bästa kvalitet och korten mår bäst av att få va i en id ficka men kan ju vara kul om alla har liknande på hand bagaget.
Gjort ett förslag snabbt, kan ju korrigeras som herrarna vill.

Snyggt! Roligt PR-stunt om inte annat :)
Lite BC-orange och en SAS logga bara så är vi hemma.

• Gilla
Reactions: MWi
Finns för 995:- ut, men verkar kört och komma hem med billig biljett, jaja så är de när man är sent ute

Om inte min lämna MiniBrandten på förskolan OCH mötet med Brf föreningen OCH mötet med en kund på förmiddagen OCH mötet med HSB Brf på morgonen går att boka om till annan dag så finns snart en biljett till salu. Hade synkat upp fel kalender i mobilen när jag gladeligen bokade det här spektaklet. Hahaha... tyckte väl kalendern såg lite tom ut så högg direkt med bokningen. Men så här när allt har synkat ner så.... ja.... vi får se men det löser sig nog. :)

Toppen