Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

EBDxxx syns så fint på sidan. Skumt

Inser att EB-numret inte verkar matcha mot mina tre förnamn jag skrev in i denna bokningen, då tilltalsnamnet är sist. får fram "Kontrollera att du har ett giltigt bonusprogramnummer i din bokning." när jag adderar numret. Dock står det sedan där.

Last edited:
Inser att EB-numret inte verkar matcha mot mina tre förnamn jag skrev in i denna bokningen, då tilltalsnamnet är sist. får fram "Kontrollera att du har ett giltigt bonusprogramnummer i din bokning." när jag adderar numret. Dock står det sedan där.
Kontakta Diamond supporten så löser de nog ganska fort :)

Körde via supersavertravel. Bokningen går att seata på sas.se/appen men i princip alla sätena kostar? Är EBD. Åker sällan ekonomi så har inte koll på detta? Trodde det var gratis för EBD (endast typ 50-> bakåt är fria)

När du plockar upp din bokning på sas så läggs inte ditt eurobonusnummer in automatiskt, utan du måste göra det manuellt. Först när du lagt in det blir sätena gratis, blev lite konfunderad igår också ;)

Jag är guld, bokade troget via SAS egen sida och kunde välja rad 30 och bakåt. Någonting kan man väl få när man betalar nästan 800kr mer för samma biljett?! :) Åker man budget så åker man budget...
Bokade också via SAS sida och fick totalt pris på 1773kr. Är det ett okej pris?
Är det några fördelar att använda SAS för bokning förutom att man får extra poäng till kortet? Funderade på att se om det fanns kvar på Momondo och byta. Men de billigaste resebyråerna vill ha ca 200kr extra per bokning för att ta kort (eller rättare sagt de har rabatt om man använder internetbank...).

Bokade också via SAS sida och fick totalt pris på 1773kr. Är det ett okej pris?
Är det några fördelar att använda SAS för bokning förutom att man får extra poäng till kortet?
Jag betalade 1776kr, vad som är ett ok pris för dig kan bara du avgöra. Om man har massa anslutningar finns det en poäng att boka direkt hos flygbolaget, då de äger din bokning kan de lättare hjälpa dig vid eventuellt strul. Nu åker vi ju med vändande kärra så det här borde verkligen inte bli problem. Blir vi sena ut från Arlanda, jaja, då får de väl vänta på oss i Austin tills vi kommit igenom immigration och sedan tillbaka genom security igen.

Jag betalade 1776kr, vad som är ett ok pris för dig kan bara du avgöra. Om man har massa anslutningar finns det en poäng att boka direkt hos flygbolaget, då de äger din bokning kan de lättare hjälpa dig vid eventuellt strul. Nu åker vi ju med vändande kärra så det här borde verkligen inte bli problem. Blir vi sena ut från Arlanda, jaja, då får de väl vänta på oss i Austin tills vi kommit igenom immigration och sedan tillbaka genom security igen.
Precis, tänkte också eftersom det är 2st enkelbiljetter så spelar det väl inte så stor roll vart man bokar. Nu är jag för slö för att ändra ändå Tycker priset är tillräckligt bra ändå

Hur funkar det med två enkelbiljetter och en lång kö till immigration så ni missar flyget. Då faller allt tillbaka på er hur ni skall ta er hem gissar jag.

Toppen