Senaste nytt

Söka gamla inlägg - går det?

Läste ett äldre inlägg för några veckor sedan som jag nu försöker hitta igen, men lyckas inte...

Hur gör man för att hitta äldre inlägg?

Det är lite av en myt att BC’s sökfunktion är dålig och att Google är bättre. Presentationen är lite bättre på Google, men själva sökningen är densamma i båda fallen numera. Det var enorm skillnad för läääääääänge sedan men efter bytet till Google Search på BC så är det i princip ingen skillnad.

Det är lite av en myt att BC’s sökfunktion är dålig och att Google är bättre. Presentationen är lite bättre på Google, men själva sökningen är densamma i båda fallen numera. Det var enorm skillnad för läääääääänge sedan men efter bytet till Google Search på BC så är det i princip ingen skillnad.

Ok, det låter bra - men jag får det inte att fungera...Jag söker ett inlägg som Du, @agehall, kommenterade för några år sedan och inlägget handlade om en redogörelse för vad man "tjänade" på att använda Amex Platinum...

Jag läste inlägget innan jag blev medlem, men hittar inte tillbaka nu...

Googles sökindex som byggdes när BusinessClass använde vBulletin fungerar ej och jag misstänker att Google slänger bort gamla indexdata.

Jag har också upplevt att vissa trådar som jag vet att det existerar inte gick att söka med Google search.

Ok, det låter bra - men jag får det inte att fungera...Jag söker ett inlägg som Du, @agehall, kommenterade för några år sedan och inlägget handlade om en redogörelse för vad man "tjänade" på att använda Amex Platinum...

Jag läste inlägget innan jag blev medlem, men hittar inte tillbaka nu...
Menar du möjligtvis det här inlägget av Stefan62: Gratis årsavgift för Amex Platinum? | Sida 12 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Toppen