Problemet är väl att man tvingas åka via helvetet på jorden (CDG). Men förutom det är det väl inga större problem.Kimmen00 skrev:Har svårt att se problemet? Mer flyg för pengarna!Klicka för att utvidga...
RollingStone skrev:Jag har en Amex 2-4-1 ARN-OSL-MIA // EWR-ARN bokad i SAS Plus/Business i slutet juli 2018. Nu verkar det vara så olyckligt att jag behöver vara hemma lite tidigare än jag trott och skulle behöva tidigarelägga resan till i början på juli.Har hittat och bokat ARN-EWR tur och retur i SAS Business på datum som passar bättre. Däremot kunde inte Tallinn hitta några platser mellan EWR-MIA/FLL i varken ekonomi eller business. Hur tidigt brukar United släppa inrikes awardbiljetter? Finns det en chans att det kommer dyka upp platser längre fram?Klicka för att utvidga...
Låter lovande, får hålla lite bevakning helt enkelt. Finns det något sätt att se vilka United ekonomibiljetter som är bokningsbara som Eurobonusaward? Jag hittar en drös United Economy (HN) (lowest) som dock Tallinn ej kunde se/boka.Ultra Magnus skrev:Det finns en stor chans. United brukar iofs släppa ekonomiplatser omgående men min känsla är att det kommer och går platser lite hipp som happ.Klicka för att utvidga...
Det måste vara saver award. Det där låter som du tittat på vanliga betalda biljetter.RollingStone skrev:Låter lovande, får hålla lite bevakning helt enkelt. Finns det något sätt att se vilka United ekonomibiljetter som är bokningsbara som Eurobonusaward? Jag hittar en drös United Economy (HN) (lowest) som dock Tallinn ej kunde se/boka.Klicka för att utvidga...
RollingStone skrev:Jag har en Amex 2-4-1 ARN-OSL-MIA // EWR-ARN bokad i SAS Plus/Business i slutet juli 2018. Nu verkar det vara så olyckligt att jag behöver vara hemma lite tidigare än jag trott och skulle behöva tidigarelägga resan till i början på juli.Har hittat och bokat ARN-EWR tur och retur i SAS Business på datum som passar bättre. Däremot kunde inte Tallinn hitta några platser mellan EWR-MIA/FLL i varken ekonomi eller business. Hur tidigt brukar United släppa inrikes awardbiljetter? Finns det en chans att det kommer dyka upp platser längre fram?Klicka för att utvidga...
RollingStone skrev:Låter lovande, får hålla lite bevakning helt enkelt. Finns det något sätt att se vilka United ekonomibiljetter som är bokningsbara som Eurobonusaward? Jag hittar en drös United Economy (HN) (lowest) som dock Tallinn ej kunde se/boka.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Problemet är väl att man tvingas åka via helvetet på jorden (CDG). Men förutom det är det väl inga större problem.Klicka för att utvidga...
Bokningsklass X (ekonomi), I (business) och O (first) är bokningsbara för andra program, t ex Eurobonus.RollingStone skrev:Låter lovande, får hålla lite bevakning helt enkelt. Finns det något sätt att se vilka United ekonomibiljetter som är bokningsbara som Eurobonusaward? Jag hittar en drös United Economy (HN) (lowest) som dock Tallinn ej kunde se/boka.Klicka för att utvidga...
Lars-Johan skrev:Är det värt att omboka ditresa för att få First med Thai trots att resan blir ca 6-7h längre?Skulle vilja höra era idéer kring detta. Det ska tilläggas att jag aldrig flugit First.Klicka för att utvidga...
Så länge det handlar om bonusresor med SAS EuroBonus poäng, kan du inte boka SWISS First class award.silwer skrev:Blev en liten resa till Mellanöstern. Tanken var att åka förra året när Lufthansa fortfarande hade F till många ställen i regionen, men de har ju tagit bort det mesta nu. Och att Swiss råkar släppa fler platser i F är nog att hoppas på för mycket! Men men, blir nog bra ändå. Mellan Iran och Oman kommer även Armenien, Georgien samt Nagorno-Karabach besökas.
Bonusprogram: EurobonusFlygbolag: Lufthansa (B744), Swiss (A330)Kabinklass: BusinessAvreseort: ARNDestination: IKA, MCTEnkelresa eller Tur&retur: ToRAntal poäng (per person): 45.000 (2-4-1)Skatter&avgifter (per person): 3400 SEKAntal resenärer: 2När (avresans tidpunkt): Maj 2018Bokad: Januari 2018http://www.gcmap.com/mapui?P=arn-muc-fra-ika,mct-zrh-arn&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperKlicka för att utvidga...
Det vara några månader sedan som det läckte ut lite som gick att boka. Det hör dock till extremfallen.Dr. Miles skrev:Så länge det handlar om bonusresor med SAS EuroBonus poäng, kan du inte boka SWISS First class award.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det vara några månader sedan som det läckte ut lite som gick att boka. Det hör dock till extremfallen.Klicka för att utvidga...
Ingen aning, var uppe några timmar vad jag läste.silwer skrev:Vet ni om de som lyckades boka under denna tid faktiskt fick sina biljetter, eller blev de cancellerade?Klicka för att utvidga...
Buffon skrev:OM jag vill göra en ändring i min bokning efter att mina 35k poäng har gått ut i juli, är det möjligt?Klicka för att utvidga...
Buffon skrev:Nästa fråga, vill ha 180 graders lieflat stolar på dom långa resorna.Klicka för att utvidga...
Jag antar att det är Doubletree Penang som kommer besökas? Har vart sugen på detta ställe ganska länge och nu har det äntligen öppnat. Kommer vara där nästa vecka. Om det faller mig i smaken (har inte vart på Penang innan) så lär jag återkomma några gånger kommande 2 månaderna.jerixon skrev:kör på Malaysia och kombinerar stad och beach.I sann anda så har jag endast betalat för skatterna på denna resa och hotellen täcks av den ringa summan på 90k Hilton points.Tillkommer även en Air Asia bokning t/r Penang från Kuala lumpur på cirka 400kr / person.Klicka för att utvidga...